סמסונג פתחה חנויות מותג בביג בוקס
ל"כלכליסט" נודע כי החברה השקיעה 250 אלף שקל בהקמת שלושה מתחמים בשיתוף עם חברת סמליין
סמסונג ישראל הקימה מתחמי מותג שבהם מוצגים מוצרי החברה בתחום האלקטרוניקה. ל"כלכליסט" נודע כי החברה השקיעה 250 אלף שקל בהקמת שלושה מתחמים בשיתוף עם חברת סמליין.
המתחמים הוקמו בקונספט של חנות בתוך חנות בחנויות ביג בוקס בקניון איילון, בבילו סנטר ובאשדוד, ומשתרעים על שטח של כ־30 מ"ר כל אחד. בשנה הקרובה עתידה החברה להקים עשרה מתחמים נוספים בביג בוקס וברשת א.ל.מ.
לצורך הקמת המתחמים, שעוצבו בדומה למתחמים של סמסונג בעולם, הגיעו נציגי סמסונג העולמית לישראל כדי ללוות את הקמתם ולעזור בבחירת המיקומים. סמסונג הקימה חנויות מותג ברחבי העולם. בחודש שעבר פתחה החברה את חנות הקונספט הגדולה בעולם מחוץ לקוריאה - בדובאי. עד כה פתחה סמסונג באזור המזרח התיכון 699 חנויות, מתוכן 219 חנויות בשנת 2008.
לדברי קונסטנטין ברזין מסמסונג ישראל, "הקונספט של מתחמי המותג מוכיח את עצמו בעלייה במכירות של סמסונג בנקודות שונות. חנויות אלו מעלות את המודעות למותג".


