$
פרסום ושיווק

איגוד המזון: רק 2% עורכים קניות מזון באינטרנט

על פי הסקר, הצרכן הישראלי מעדיף מבצעים המשפיעים ישירות על ההוצאה הכספית בקנייה, ופחות השתתפות בהגרלות או קבלת מתנות. שני המבצעים המועדפים הם "שניים במחיר אחד" ומבצע "קנה קבל"

אורנה יפת 13:44 18.02.09

 

כ-2% בלבד ממשקי הבית בישראל נוהגים לערוך את קניות המזון שלהם באמצעות האינטרנט. כך עולה מסקר שערך איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה.

 

על פי הנתונים, הצרכן הישראלי מעדיף מבצעים המשפיעים ישירות על ההוצאה הכספית בקנייה, ופחות השתתפות בהגרלות או קבלת מתנות. שני המבצעים המועדפים בקניות מזון הם "שניים במחיר אחד" ומבצע "קנה קבל".

 

10% מהנשאלים אמרו כי הם מעדיפים את המבצע "קנה מוצר וקבל אפשרות לרכוש מוצר אחר במחיר זול מאוד"; 3% מעדיפים את המבצע בו מקבלים מתנה בעת קנייה מעל סכום מסוים. אחוז דומה מעדיף את המבצע בו מצורפות מתנה למוצר.

 

עוד עולה מהסקר, כי מבצע שני מוצרים זהים במחיר אחד מועדף יותר בקרב גילאי 35 - 54, במשפחות בעלות הכנסה גבוהה, ובקרב משפחות מרובות ילדים. בני 18-54 ממשפחות מסורתיות ומרובות ילדים מעדיפים את מבצעי "קנה וקבל".

 

x