פודקאסט גיימריסט

פודקאסט כלכליסט

העתיד הוא העבר: למה תעשיית המשחקים נשענת יותר ויותר על חידושים לקלאסיקות?

האם זה לגיטימי לגבות מחיר מלא על משחק בן עשר? כמה מהדמויות והסדרות האיקוניות בתולדות הגיימינג חוגגות 30 שנה ויותר, ופודקאסט גיימריסט עוצר לבחון כיצד תעשיית המשחקים משמרת, ממחזרת ומחדשת את עצמה

עמרי רוזן ועמית קלינג 10:2724.02.21

כבר שנים רבות שכמה מהכותרים החדשים הגדולים ביותר בתחום הגיימינג הם בכלל חידושים לקלאסיקות, וזה נהיה נכון יותר ויותר עם כל שנה שעוברת. נינטנדו, שחגגה 35 למריו בשנה שעברה וחוגגת 35 לזלדה השנה, הוציאה מחדש לפני כמה שבועות את Super Mario 3D World, משחק מ-2013. זמן קצר לאחר מכן, הודיעה החברה כי היא מוציאה מחדש את Legend of Zelda: Skyward Sword - משחק מ-2010. בשני המקרים, נינטנדו הצמידה לחידושים האלה את תג המחיר הסטנדרטי עבור משחקים גדולים חדשים: 60 דולר.

 

 

 

 

פודקאסט "גיימריסט" עוצר לבחון כיצד תעשיית המשחקים משמרת, ממחזרת ומחדשת את עצמה. מעבר לשאלת המחיר - האם הוגן לגבות מחיר מלא על משחק מוכן לגמרי? - ההישענות הגוברת של התעשייה על חידושים מעלה שאלות מורכבות על אותנטיות, הוגנות צרכנית, שימור, ארכיון ושכתוב של העבר לפי סטנדרטים מודרניים.

 

מריו ולואיג'י. נינטנדו משמרת וממחזרת את ההצלחה מריו ולואיג'י. נינטנדו משמרת וממחזרת את ההצלחה

 

 

מנחי "גיימריסט" עמית קלינג ועמרי רוזן בוחנים כיצד חברות גיימינג מתמודדות עם השאלות האלו, לאילו מלכודות הן מצליחות לא ליפול, מאילו הן מצליחות להיחלץ ואיפה הן נכשלות בענק.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

x