$
פודקאסט גיימריסט

גיימריסט

סטרימינג ב־2007 והשריף של הרשת ב־2020: זוהר לבקוביץ׳ מגיע לפודקאסט גיימריסט

יזם ההייטק ואיש "הכרישים" מספר על הרעיון של סטרימינג למשחקים, שהקדים את זמנו בסטארט-אפ שהקים ב-2005, ועל המיזם החדש, שנלחם בשיח רעיל, אלימות, פדופיליה ואובדנות שנמצאים גם הם בתחום המשחקים ברשת

עמרי רוזן ועמית קלינג 12:2318.11.20

השבוע בגיימריסט אירחנו את יזם ההייטק ואיש "הכרישים" זהר לבקוביץ'. או זוהר. לא אכפת לו איך מאייתים. ב-2005 הוא הקים את חברת Amobee, מחלוצות הפרסום במובייל. במסגרת הניסיון לפרוץ גבולות בתחום החדש, אמובי החליטה לעשות משהו שנשמע בזמנו שאפתני מדי והיום רק שאפתני: סטרימינג למשחקים. וזה השתלם: אמובי נמכרה לסינגטל הסינגפורית ב-321 מיליון דולר ב-2012, אחרי שהושקעו בה 54 מיליון דולר.

 

 

 

 

 

 

אחרי תקופת מנוחה, זהר הבין שקיימת בעיה קשה של שיח רעיל, אלימות, פדופיליה ואובדנות ברשת. משם נולדה החברה החדשה שלו, L1ght, שחלק ניכר מפעילותה מתרחש, כמובן, במשחקים ברשת. לייט משתמשת בלמידת מכונה ואלגוריתמים כדי לסרוק אינספור התכתבויות ברשת ולחלץ מהן דפוסים והתנהגויות ולהבין, למשל, מתי צד אחד בצ'ט תמים לכאורה בין ילדים הוא בעצם פדופיל.

 

זוהר לבקוביץ' זוהר לבקוביץ'

 

דיברנו עם זוהר על המוזרויות של ימי הסלולר המוקדמים, ואיך הן הובילו את אמובי לרדוף אחרי חלום שבדיוק לפני שנה גוגל הגשימה לראשונה עם שירות הסטרימינג Stadia; כיצד משחקים הושפעו מהחדירה המוחלטת של פרסום לטלפונים חכמים; על הדברים שיכולים לקרות בקהילות גיימינג ולא נעים לנו לדבר עליהם; וגם ניסינו עליו בדיחה שלא עובדת ותוך כדי טעינו בסכום שבו נמכרה אמובי.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

הפודקאסט גיימריסט מלווה את מדור הגיימינג החדש של כלכליסט. מדי שבוע נצלול לסיפור מהתעשייה המרתקת הזאת, שאחרי שנים ארוכות מדי בשוליים פורצת בענק למיינסטרים. האזנה נעימה 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x