$
חדשות התקשורת

שירות הסטרימינג של אמזון בישראל עולה שלב בשת"פ עם סלקום ופרטנר

האפליקציה תהיה נגישה בממיר מאסטר בוקס של סלקום ויושק שלט עם כפתור ייעודי; במקביל, פרטנר ואמזון עולות היום בקמפיין פרסומי משותף

אביאור אבו 10:5715.12.19

סלקום יוצאת החל מהיום בשיתוף פעולה עם אמזון בישראל, להפצת אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר סלקום TV.

 

השירות יהיה זמין בממיר מאסטר בוקס 4k המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד TV. כמו כן, תתאפשר גישה לאפליקציה על-ידי כפתור ייעודי בשלט.

 

 

 

 

אמזון פריים אמזון פריים

 

ההודעה של סלקום מגיעה במקביל לקמפיין משותף וראשון של פרטנר ואמזון שהחל היום, כשבמוקד הסדרות הפופולריות ביותר של ענקית הסטרימינג. הכניסה עם אמזון פריים וידאו בישראל החלה בשותפות עם פרטנר TV באפריל 2018, כאשר האפליקציה נגישה בכל ממיריה של החברה. בסוף אוגוסט הודיעה גם חברת HOT כי חתמה על הסכם עם אמזון וכי בחודשים הקרובים השירות יהיה זמין למנויי החברה.

 

השירות של אמזון טרם עשה לוקליזציה מלאה בישראל והוא בתהליך של תרגום ודיבוב תכניו לעברית. לאמזון פריים וידאו נדרש מנוי נפרד שעלותו 3 דולר לחודש למשך חצי שנה ראשונה ולאחר מכן 6 דולר לחודש.

 

לשירות הטלוויזיה של סלקום 247 אלף מנויים ולשירות הטלוויזיה של פרטנר 183 אלף מנויים.

x