• תפריט
חדשות התקשורת

בפעם הרביעית - תקלה ברשת פלאפון; "הרשת חוזרת בהדרגה לתפקוד תקין"

לאחר התקלה אתמול, גם הבוקר נרשמו שיבושים נקודתיים ברשת פלאפון; כעבור שעתיים נמסר מהחברה: "בוצעו פעולות להורדת עומסים והשיבושים הצטמצמו"

יואב סטולר 09:3512.09.18

בפעם הרביעית החודש לקוחות פלאפון חווים הבוקר שיבושים ברשת הסלולר. בפלאפון הודיעו בבוקר (ד'), כ-12 שעות בלבד לאחר פתרון התקלה הקודמת, על תקלה שגורמת לשיבושים נקודתיים ברשת החברה.  ב-09:30 נמסר מפלאפון כי הרשת חוזרת בהדרגה לתפקוד תקין, בוצעו פעולות להורדת עומסים והשיבושים הצטמצמו. צוותי הנדסה, ומומחים ממשיכים לנטר ולייצב את הרשת.

 

 

לדברי החברה, צוותי ההנדסה ומומחים מחברת HPE מבצעים בשעה זו פעולות ניטור במטרה לבחון את שאירע והיווה את המקור לבעיה, דרך הטיפול והזמן שיידרש לפתרון המלא שלה. בפלאפון התחייבו לעדכן את הציבור בתוך זמן קצר בפרטים נוספים והתקדמויות.

 

רצף התקלות שפוקד את לקוחות פלאפון, המונה מיליוני לקוחות ישראלים, הפך מאז תחילת חודש ספטמבר לתופעה מטרידה שמשבשת את אורחות החיים של המתשמשים. הלקוחות אשר חווים את התקלה מוציאים עצמם ללא היכולת להוציא ולקבל שיחות טלפון כמו גם לגלוש במכשיר הנייד בהיעדר רשת אלחוטית (WIFI) זמינה.

 

כך, בתקלה שאירעה לפני כעשרה ימים בלבד והייתה המשמעותית ביותר מבין ארבעת הסבבים, כ-20% מלקוחות פלאפון נותרו מנותקים במשך שעות כשל פתרון המלא של התקלה נדרשו יותר מ-24 שעות.

רון גוראון מנכ"ל פלאפון רון גוראון מנכ"ל פלאפון צילום: עמית שעל

 

הבוקר, עם ההודעה שניפקה החברה ניתן לראות דימיון מהותי לדבריה אתמול בערב, אז שוב חווי המתשמשים שיבושים בקבל השירות מוצאי החג. אמש זה נגמר בתוך כשעתיים כשגם כן צוותים ייעודיים של חברת HPE התגייסו לנטר את התקלה ולהביא לפתרונה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x