$
חדשות התקשורת

טריפל סי יוצאת משוק הטלוויזיה: תוריד את שירות השידורים האינטרנטי באוקטובר

שנה וחצי אחרי השקת השירות Smart, הוא לא הצליח להתרומם מעבר ל-5,000 מנויים בשיאו. בשיחה עם כלכליסט סיפר המנכ"ל רמי נחום כי כיום נותרו לחברה פחות מ-1,000 מנויים. "היו חוסרים של תוכן שאותם לא הצלחנו להשיג או לגייס במחיר סביר"

יואב סטולר 14:2830.08.18

טריפל סי יוצאת משוק הטלוויזיה, אחרי פחות משנה וחצי להשקת smart. עם סוף חודש אוקטובר תוריד טריפל סי את שירות השידורים האינטרנטי, אחרי שלא הצליח להתרומם מעבר ל-5,000 מנויים בשיאו.

 

המודל איתו נכנסה חברת התקשורת והענן של רמי נחום לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית דיבר על מחיר שעמד על 50 שקל בלבד. עם זאת, זה לא הספיק ולצד העלות האטרקטיבית, לא הצליחה טריפל סי להציע גם מגוון ותוכן מספיק מושך ותחרותי לזה של המתחרות – סלקום ופרטנר שמתבססות אף הן על שידור אינטרנטי בטכנולוגיית OTT.

 

 

Smart של טריפל סי Smart של טריפל סי

 

 

בשיחה עם "כלכליסט" סיפר המנכ"ל רמי נחום כי כיום נותרו לחברה פחות מ-1,000 מנויים ושבמציאות הנוכחית אין הצדקה לפעילות. "הפעלנו שירות שהיו בו חוסרים של תוכן שאותם לא הצלחנו להשיג או לגייס במחיר סביר. באיזה שהוא שלב הבנו שאנחנו לא יכולים לעשות את ההשלמות האלה וזה עולה לנו הרבה יותר ממה שאנחנו מסוגלים להחזיק, אז החלטנו להפסיק את השירות".

 

"מה שעשינו היה נכון וטוב גם לכוח של השוק והמשק, אבל לא יכולנו לעמוד בעלויות התוכן בפורט של מינימום גרנטי שביקשו מאיתנו", הסביר נחום. "כך, עבור זכויות לשידור תוכן נדרשנו להעמיד משאבים בסף שלא תאם את כמות המשתמשים שלנו".

 

"אנחנו הודענו ללקוחות שאנחנו מפסיקים את השירות, אנחנו ניתן להם זמן למצוא חלופות ואנחנו נוריד את המערכת. אף לקוח לא ייפגע", התחייב נחום. "אני לא מתחרט שנכנסו לזה, למרות שזה עלה לנו כסף והפסדנו כסף והייתה לנו חוויה לא נעימה, אבל אם אתה רוצה להיות בתחום הזה ובשוק הזה, ויש לך חזון והכרזת עליו אף אחד לא יוציא אותך".

 

 

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי צילום: עמית שעל

 

עם זאת, כשנשאל מנכ"ל טריפל סי האם זו הפעם האחרונה שנראה את החברה בשוק הטלוויזיה השיב: "אני לא הייתי חותם על זה". כמו כן, בשיחה עם "כלכליסט" אמר נחום כי כבר בשנה הקרובה נראה את טריפל סי מבצעת צעד נוסף באפיק פעילות שלא הייתה בו עד כה.

 

נחום הזהיר בשיחה מפני אפשרות של עליית מחירים בשוק הטלוויזיה בעקבות יציאתם מהשוק הרב ערוצי כמי שסימנו את המחיר הנמוך ביותר. "בסופו של יום אני חושב שהתפקיד של הרגולטור זה לדאוג שתופעות כמונו יקרו, כי אנחנו החזקנו את השוק במחיר למטה. אתה לא יכול להיות הרבה יותר יקר מ-50 שקל וזה אינטרס של הרגולטור שיהיו שחקנים כמונו, אבל אין ציפייה שהוא יפתור לנו בעיות עסקיות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x