$
חדשות התקשורת

נטישות בסלולר: פרטנר בראש עם יותר מ-8,200 לקוחות שעזבו את החברה

בניגוד אליה, חברת WE4G הוסיפה למניין לקוחותיה 8,934 מספרים חדשים. חברות הסלולר הוותיקות ממשיכות להוביל במספר הלקוחות העוזבים

יואב סטולר 13:4101.08.18
התחרות בשוק הטלוויזיה עדיין בועטת על רקע השחקניות הרבות, המחירים הנמוכים והקלות שבמעבר הלקוחות. לפי הנתונים של מערכת הניודים שבין החברות בחודש יולי WE4G הוסיפה למניין לקוחותיה 10,556 מספרים חדשים ובכך נמצאת בראש הטבלה.

 

יחד עם זאת, WE4G מחברת אקספון מאבדת גם 1,622 לקוחות על אף פרק הזמן הקצר מאז פתיחתה לפני כארבעה חודשים. כך, היא רושמת לזכותה את התוצאה הטובה ביותר ביחס לחודש הראשון של חופשת הקיץ פלוס של 8,934 לקוחות שהתווספו.

 

איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר צילום: עמית שעל

 

עם זאת, מי שרשמו את העזיבות הגדולות ביותר הן פרטנר והוט מובייל בהתאמה, כשהראשונה איבדה אחרי קיזוז 8,283 לקוחות בעוד השנייה 6,897 במרוצת חודש יולי. כך, פרטנר על אף התווספותם של יותר מ-40 אלף לקוחות סיימה את החודש האחרון עם הנתון הנמוך ביותר מבין המפעילות.

 

מלבד WE4G מי שהצליח לרשום את הגידול המהותי ביותר ביחס לנטישה הוא רמי לוי תקשורת שלאחר הקיזוז רשם תוספת של 1,958 מצטרפים. סלקום אחריו במקום השלישי עם 1,213 ופלאפון מיד אחריה. כשטלזר וגולן טלקום נותרו כמעט ללא שינוי.

 

 

 

 

בנתונים שהציגו סלקום ופלאפון ניתן לראות איתנות יחסית שהן מפגינות כחברות וותיקות שמשווקות לרוב חבילות יקרות יותר ביחס למפעילים הקטנים המזוהים בציבור מותגי לואו קסוט. איתנות שלא ניכרה בפרטנר שהייתה השלישית בטריו של חברות הסלולר המיתולוגיות.

 

עם זאת, בבחינה של כמות העזיבות בלבד במקומות הראשונים נצבות דווקא סלקום ופלאפון בהתאמה. סלקום ספגה ביולי 2018 יותר מ-53 אלף לקוחות שנטשו לעומת 52,208 של פלאפון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x