$
IT בישראל

פרסום ראשון

מערכת ה-AI "איינשטיין" של Salesforce פותחה בישראל

במהלך כנס סיילספורס שנערך היום חשפה החברה שמערכת הבינה המלאכותית שלה, איינשטיין, פותחה במרכז הפיתוח של החברה בישראל. המערכת מהווה מוצר אסטרטגי ומספקת למשתמשי המערכת של החברה גישה ליכולות כגון למידת מכונה וחיזוי אנליטי

רפאל קאהאן 12:4212.06.17
סיילספורס הציגה היום (ב') במהלך כנס בתל אביב את פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה "איינשטיין" שזמינה כעת ללקוחות הישראלים שלה. הפלטפורמה, שפותחה כולה במרכז הפיתוח של החברה בישראל מספקת יכולות נוספות לפתרון ה-CRM של החברה ותאפשר שימוש בביג דאטה וחיבור למערכות חיצוניות כגון ווטסון. "איינשטיין" משמש בין השאר לניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות על ידי ניתוח נתונים בזמן אמת ומתן המלצות בהתאם.

 

איינשטיין מספק שירותים כגון חיזוי אנליטי, למידה עמוקה ולמידת מכונה. המערכת שהוצגה לראשונה במרץ של שנה שעברה מהווה קפיצת מדרגה מבחינת סיילספורס. אוליביה אלבז, סגן נשיא סיילספורס ישראל.הסביר ש"סיילספורס מובילה עתה את תהליך 'הדמוקרטיזציה של ה-AI'. אם עד עתה פתרונות אינטליגנציה מלאכותית לא היו נגישים לזרם המרכזי של העסקים והארגונים בעולם, הרי שעתה כל עסק, יוכל לשדרג את יכולותיו העסקיות, ללא צורך בהשקעות עתק שנדרשו עד עתה להטמעת פתרון מסוג זה". המערכת זמינה כעת לשימוש של לקוחות ישראלים בעברית.

סיילספורס חשפה שמערכת הבינה המלאכותית שלה איינשטיין פותחה בישראל סיילספורס חשפה שמערכת הבינה המלאכותית שלה איינשטיין פותחה בישראל צילום: glassdoor

 

החברה הודיעה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם IBM שתספק קישור לפלטפורמת המחשוב הקוגניטיבי שלה ווטסון. אני באמת מאמין שהבינה המלאכותית כאן כדי להעצים אותנו", אומר דניאל מלכה, מנהל IBM ישראל, בתשובה לשאלתו של אלבז על הדאגה לאיבוד משרות עקב המעבר לשימוש בבינה מלאכותית בארגונים. איינשטיין משתמש ב-API כדי להתחבר לווטסון.

 

דוגמה שהובאה במהלך הכנס לשימוש המשותף בשתי הפלטפורמות היא של חיבור בין מאגר הלקוחות ב-CRM של חברת ביטוח לבין מערכת חיזוי מזג אוויר. ניתן להעביר מידע על מזג אוויר סוער ולהעביר התראה באופן יזום מראש ללקוחות חברת הביטוח על כך שיש סיכוי לסופת ברד למשל באזור מסוים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x