$
חדשות התקשורת

חדש מסלקום: ארבעה שירותי תקשורת בחבילה אחת

החשפה חברה חבילת קוואטרו הכוללת סלולר, טלוויזיה, חיבור אינטרנט וטלפון קווי. בנוסף, חשפה אפליקציות לכל הטלוויזיות החכמות הנפוצות בישראל ושירות הקלטת תכנים מבוסס ענן

עומר כביר ואביב גוטר 11:1326.04.17

 

סלקום TV משיקה שורת שדרוגים לשירות שלה: באנדל הכולל ארבעה שירותי תקשורת, אפליקציות לכל הטלוויזיות החכמות הפופולריות בישראל, שירות הקלטת תכנים מבוסס ענן, ואפליקציה לפלטפורמת אנדרואיד TV.

חבילת התקשורת כוללת 3 קווי סלולר עם גלישה בנפח חודשי של עד 10 גיגה-בייט, מנוי מלא לסלקום TV, אינטרנט ספק +תשתית במהירות 40 מ"ב וקו טלפון ביתי במחיר של 249 שקל בחודש בשנה הראשונה. "במחיר של טלוויזיה שחלק מכם עדיין משוגעים ומשלמים, אתם מקבלים טלוויזיה בכל מסך, סלולר לכל המשפחה, אינטרנט ואפילו טלפון ביתי", אמר מנכ"ל החברה ניר שטרן באירוע שערכה החברה היום (ד').

 

בנוסף, הציגה החברה יישומים ויכולות חדשות. עד כה סיפקה סלקום TV אפליקציה רק לטלוויזיות חכמות של LG. כעת, היא משיקה אפליקציה משודרגת גם לסמסונג, פיליפס, סוני, גרונדינג ושארפ. בניגוד לאפליקציה המקורית של LG, שתמכה רק בחלק מתכני סלקום TV, האפליקציות המשודרגות מבוססות על אפליקציית האפל TV של השירות ומאפשרות גישה מלאה הן לערוצי השידור של החברה והן לתכני ה-VOD שלה.

 

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום ניר שטרן, מנכ"ל סלקום צילום: עוזי בלומר

 

האפליקציות החדשות והממירים הקיימים של החברה ייתמכו גם בשירות החדש של החברה: Cloud PVR – הקלטת תכנים מערוצי ברודקאסט בענן. במקום ההקלטה המסורתית על הממיר, שחייבה הזמנת תוכנית להקלטה ואפשרה להקליט רק מספר מוגבל של ערוצים, שירות ההקלטה בענן מאפשר להקליט את כל הערוצים בו זמנית ללא הגבלה, כאשר ההקלטה זמינה בכל המכשירים של המנוי. בנוסף, מכיוון שההקלטה מתבצעת בענן, גם אם משתמש מקליט תוכנית ששידורה כבר החל, היא תהיה זמינה מתחילתה.

 

 

בנוסף משיקה החברה אפליקציה לאנדרואיד TV, שתשלים את האפליקציית האפל TV של החברה. ובדומה למודל השיווק של אפל TV למנויים, החברה משיקה ממיר אנדרואיד TV של שיאומי שישווק ללקוחות באותו תמחור של הממיר הבסיסי של החברה. "הפיתוח הזה פתח עולם עצום מבחינתו", אמר שטרן. "זה עולם שלם של סטרימרים שכבר נמצאים בבתים. האפליקציה תהיה זמינה בימים הקרובים בחנות וזה עובד עם הכול".

 

כן ציין שטרן שב-2016 מספר המנויים של סלקום TV צמח ב-48 אלף, בשעה שזה של יס והוט ירד ב-21 אלף ו-13 אלף בהתאמה. בסך הכול, יש לשירות כיום חצי מיליון צופים (בחברה סופרים בנתון זה צופים נטו, ולא מספר מנויים). "אנחנו רגילים לחיות בעולם הטלוויזיה כשמגבילים אותנו. התרגלנו שהקלטה זה רק בממיר מקליט, שערוצים אי אפשר לצרוך באפליקציה, שחלק מהתוכן אפשר לקבל פה במחיר כזה וחלק שם. מאוד הגבילו אותנו, ולמעשה החומות נופלות אחת ולתמיד. אין סיבה להמשיך ולייצר מגבלות ואנחנו רוצים לנפץ את החומה ולייצר את הדברים אחרת".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x