$
חדשות התקשורת

HOT משיקה פלטפורמה דיגיטלית הכוללת צפייה בהפקות מקור ב- 49 שקל בחודש

השירות החדש מאפשר לצפות בתוכן מקור ומהעולם בסמארפונים, טאבלטים ובקרוב גם במחשבים. מנכ"לית HOT: "אנחנו משיקים היום את הדור הבא של הצפייה הבין מסכית הכי מתקדמת לצופים צעירים שלא מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית"

אביב גוטר 11:0327.03.17
HOT הודיעה היום על השקת מותג חדש NEXT TV, המאפשר פלטפורמה דיגיטלית הכוללת הפקות מקור של HOT לצד תוכן מהעולם במחיר של 49 שקל לחודש בלבד.

 

באירוע השקה שנערך היום (ב') הציגה מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין את השירות החדש המאפשר לצפות בסמארפונים, טאבלטים ובקרוב גם במחשבים. NEXT TV פונה לקהלים צעירים שאינם לקוחות הטלוויזיה הרב ערוצית. ממחקרים שערכה החברה עולה כי הפתרון המועדף על המשתמשים הוא הטלוויזיה הרב ערוצית, אולם כ-20% מהצופים אינם מחוברים לטלוויזיה הרב ערוצית, כאשר בפילוחים ממוקדים יותר עולה כי מדובר בצעירים ללא ילדים שדרישתם לתוכן מתמקדת בעיקר בצפייה on demand ובצפייה מרתונית.

טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT צילום: צביקה טישלר

 

 

HOT מציעה שתי חבילות תוכן – NEXT IL הכוללת חבילת תוכן ישראלית הכוללת בין היתר את הפקות המקור ו-NEXT GLOBAL המציעה חבילת תוכן של סדרות זרות. עלות כל חבילה בנפרד, כאמור, 49 שקל, ושתי החבילות יוצעו ביחד ב-69 שקל.

 

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "החוזק של HOT הוא ביכולת שלה לאתגר את עצמה ואת השוק פעם אחר פעם, בחדשנות בכל תחום. אנחנו משיקים היום את הדור הבא של הצפייה הבין מסכית הכי מתקדמת לצופים צעירים שלא מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית, ונמשיך לחדש בשנת 2017"

 

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT: "אנו עוקבים באדיקות אחר השינויים במגמות צריכת התוכן של הקהל הצעיר בשנים האחרונות, ובראשן התחזקות הצפייה מהמכשירים האישיים, והמעבר מצפייה לינארית לצפיית on-demand ובינג'. בשנה האחרונה השוק הזה צמח משמעותית, ולכן החלטנו להביא את הדבר הגדול הבא, ולבנות הצעת תוכן מדויקת, בפלטפורמה המתאימה לקהל זה באמצעות NEXT TV. מגמה נוספת שאנחנו ערים אליה היא התגברות הצפייה הפיראטית ותפיסת הלגיטימיות שלה. תמחרנו את NEXT TV במחיר נוח לכל כיס, 49 שקלים, דבר המוריד את התמריץ לצפות בתוכן פיראטי שאינו חוקי".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x