$
חדשות התקשורת

HOT mobile בתוכנית אגרסיבית: החל מ-15 שקל לקו ללקוחות עסקיים

התוכנית מיועדת ללקוחות עסקיים עם 20 קווים ומעלה. המחיר ללקוח עם 300 קווים יעמוד על 4,500 שקל לחודש. HOT mobile חצתה את גבול המיליון לקוחות

אופיר דור 11:0316.02.15

חברת HOT mobile הודיעה היום (ב') על תוכניות חדשות ואגרסיביות לשוק העסקי. החברה מציעה תוכנית לעסקים במחיר שינוע בין 15 שקל ל-25 שקל לחודש (ללא מע"מ), לפי גודל המינוי העסקי. התוכנית בנויה ללקוחות עם 20 קווים ומעלה.

 

לפי התוכנית, לקוח עסקי עם 20 קווים ישלם 500 שקל לחודש. לקוח עם 50 קווים ישלם 1,000 שקל לחודש, והמחיר ללקוח עם 100 קווים יעמוד על 1,800 שקל. לקוחות גדולים עם 300 קווים ישלמו 4,500 שקל לחודש. תוספת של קו מעבר למספרים אלו תעלה ללקוח העסקי 25 שקל. הקווים מגיעים עם שיחות והודעות בארץ ללא הגבלה, 4 גיגה נפח גלישה ושיחות ללא חיוב ל-31 יעדים בחו"ל.

 

ישעיהו רוזנברג, מנכ"ל HOT מובייל ישעיהו רוזנברג, מנכ"ל HOT מובייל

  

מנכ"ל קבוצת HOT אילן צחי הודיע היום כי חברת HOT mobile חצתה את גבול המיליון מנויים באופן רשמי, כולל לקוחות רשת מירס הישנה. ערב כניסת HOT mobile לשוק במאי 2012, היו ברשת מירס כ-400 אלף מנויים וכיום יש ברשת 150 אלף בלבד. שאר המנויים, כ-850 אלף, פועלים על רשת הסלולר החדשה של HOT mobile.

 

צחי אמר כי "סלקום הגיעה בזמנו למיליון לקוחות תוך ארבע שנים בשוק הרבה פחות רווי ואנחנו עשינו את זה בפחות משלוש. אנחנו מהווים היום 14% מהשוק הפרטי ועקפנו את היעד שהצבנו לעצמנו לעמוד בו תוך חמש שנים. אנחנו מתכוונים ורוצים להיות 20% מהשוק הפרטי עד 2017 ולגדול גם בשוק העסקי. בלי הפעילות שלנו הלקוחות בשוק הסלולר היו חוסכים הרבה פחות כסף".

 

HOT נכנסה לשוק הסלולר העסקי לראשונה ביוני האחרון עם הצעה של 39 שקל ללא מע"מ ללקוח עסקי. באמצע ינואר הודיעה גולן טלקום על כניסתה לשוק העסקי עם הצעה של 25 שקל לקו בתוספת תשלום חודשי קבוע של 250 שקל על כל 500 קווים. הכניסה של גולן טלקום הביאה לצניחה חדה במניות חברות הסלולר הוותיקות, סלקום ופרטנר, וכעת מעניין לראות איך יגיב שוק ההון להודעה של HOT mobile. שוק הסלולר העסקי עדיין נשלט על ידי חברות הסלולר הוותיקות.

 

ישעיהו רוזנברג, מנכ"ל HOT mobile, עקץ את גולן טלקום ואמר כי "החברה היא מפעיל סלולרי אמיתי עם כוח אדם ותשתית. אנחנו לא מפרקים אתרים ויש לנו 1,000 אתרים משדרים שרוב התנועה שלנו עוברת עליהם. השקענו מעל מיליארד שקל בתשתית מאז הקמת החברה ואין לנו שום כוונה לעצור. יש לנו גם מערך שירות טלפוני ופרונטלי שנותן מענה ל-200 אלף פניות בחודש ואנחנו רואים ירידה בכמות התלונות על החברה מצד לקוחות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x