$
IT בישראל

אלעד מערכות סיימה פרויקט CRM ב-yes בהיקף 2 מיליון שקל

הפרויקט כלל יישום והטמעת מערכת CRM עבור מוקדי השירות של חברת yes. סביבת המערכת מומשה על גבי טכנולוגיות מבית מיקרוסופט

כלכליסט 12:1427.08.13
אלעד מערכות השלימה פרויקט ליישום והטמעת מערכת CRM עבור מוקדי השירות של חברת yes. מדובר בפרויקט להקמת תשתית לניהול לקוחות בחברת תקשורת. היקף הפרויקט הינו כ-2 מיליון שקל.

הפרויקט נולד כחלק מהאסטרטגיה של חברת yes לבנות תשתיות המאפשרות שיפור בחוויית הלקוח. במסגרת הפרויקט, הוטמעה מערכת CRM המבוססת על פתרון Microsoft Dynamics CRM, הנקרא CCRM (ר"ת של Customer Centric Revenue Management).

 

פתרון ה-CCRM מאפשר אינטגרציה באופן המותאם במיוחד לחברות תקשורת וטלקום בין מוצרי ה-CRM של Microsoft Dynamics לבין מערכות ה-Billing המשמשות את החברה.

 

מימין לשמאל: דגן הלוי רוני ברנוב שרון הירשפלד מימין לשמאל: דגן הלוי רוני ברנוב שרון הירשפלד

 

המערכת החדשה מאפשרת לנהל תהליכים שירותיים ועסקיים מול לקוחות החברה באופן המציג תמונת לקוח ב-360 מעלות, ומציגה יישום שמאפשר סביבת עבודה אחת המאגדת בתוכה את כל המערכות הרלוונטיות לעבודת הנציג.

 

היישום מאפשר ניהול פניות באמצעות מנוע תהליכים, אוטומציה של תהליכים עסקיים, הגדרת תסריטי שיחה, ניהול תכתובות עם הלקוח, שיקוף Dashboards למנהלים ונציגים וממשקים למערכת הלוויינית.

 

סביבת המערכת מומשה על גבי טכנולוגיות מבית מיקרוסופט, תוך התבססות על תשתיות Windows server 2012 & Hyper-v 2012. בנוסף, כלל הפרויקט פתרונות System Center, לצורך ניהול סביבת החומרה, והוירטואליזציה באופן אינטגרטיבי.

 

לדברי רוני ברנוב, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע ב-yes, "סוג כזה של תשתית בהחלט מניח אבן פינה חשובה ביכולות לקחת את המידע לפעילות שירותית שסוגרת מעגל טיפול מחד, ולפעילות פרואקטיבית עסקית שממנפת חוויה מאידך".

 

שרון הירשפלד, מנהלת מחלקת יישומי לקוח באגף IT ב-yes, ציינה כי "הצלחת הפרויקט טמונה גם במבנה שנבחר לניהולו, מבנה של מנהלת פרויקט וצוותי עבודה בחלוקה לפי נושאים, בחלקם מובלים על ידיIT ובחלקם על ידי חטיבת הלקוחות. מנהלת הפרויקט כללה מנהלת מחלקה מובילה, מנהל פרויקט בסיוע יועץ ומנהל מקצועי, הבקיא בתהליכי העבודה בחברה ובמערכות הקיימות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x