$
מחירים ומסלולים

רמי לוי משיק ביטוח מוזל למכשירים סלולריים

תוכנית הביטוחים מיועדת לכל המכשירים והלקוחות ועלותה 12.5 שקלים בחודש. התיקונים יבוצעו בהשתתפות עצמית של 120-150 שקל וההשתתפות במקרים של נזק בלתי הפיך תהיה 1,000-1,200 שקל

אופיר דור 17:5329.05.13

חודש לאחר שהשיק חנות אינטרנטית למכירת סמארטפונים, חברת רמי לוי תקשורת משיקה היום תוכנית ביטוחים למכשירים סלולריים. התוכנית מיועדת גם ללקוחות שלא קנו את המכשיר ברשת.

 

התוכנית תציע פוליסת ביטוח לכל המכשירים הסלולריים במחיר נמוך מאוד של 12.5 שקלים בחודש. אם כי נדרשת התחייבות מצד הלקוח להצטרף לפוליסה למשך שנתיים, כלומר להתחייב לתשלום של 300 שקל.

 

לקוחות שרוכשים את המכשיר ברשת רמי לוי יוכלו להצטרף לתוכנית הביטוחים במעמד הרכישה, ולקוחות אחרים יצטרכו להגיע לבדיקת תקינות של המכשיר באחד מסניפי רמי לוי בטרם יוכלו להצטרף לתוכנית.

 

אילוסטרציה אילוסטרציה צילום: רויטרס

 

במקרה של תקלת מכשיר, הלקוח יידרש להשתתפות של בין 120 שקל (למכשירים ישנים יותר כמו אייפון S4 או גלקסי), ל-150 שקל (למכשירים חדישים כמו אייפון 5 או גלקסי 2 וגלקסי 3).

 

במקרה של מכשיר שמגיע במצב של השבתה או נזק בלתי הפיך (Total lost) מתחייב רמי לוי לספק ללקוח חלופי תקין (מחודש) מאותו הדגם תמורת השתתפות עצמית של 1,200 -1,000 שקל. תיקוני המכשירים יבוצעו ברשת מעבדות סלדון. התוכנית אינה מכסה אובדן של מכשירים סלולריים.

 

לשם השוואה, עבור אחריות סלולרית בפלאפון ישלמו לקוחות החברה 29.9-49.9 שקל בשנה הראשונה לפי סוג המכשיר, אך התוכנית תכסה אותם גם במקרים של אובדן. בשנה השנייה המחיר יתייקר ב-10 שקלים.

 

במקרה של מכשירי אייפון או גלקסי מתקדמים ההשתתפות העצמית בתיקונים תעמוד על 199 שקל בשלושת החודשים ראשונים ועל 49 שקל לאחר מכן. במקרה של נזק בלתי הפיך ההשתתפות תהיה 1,699 שקל בשלושה החודשים הראשונים ו-699 שקל לאחר מכן.

 

מנהל השיווק והמכירות של רמי לוי תקשורת אלקי אלון אמר ל"כלכליסט" כי "בחברות הוותיקות אנשים נדרשו לשלם 50 שקל בחודש במשך שנה רק כדי לגלות בסוף שהם מחויבים בהשתתפות עצמית של 500 שקל כדי לתקן את המסך, זה בלתי סביר. חוץ מזה שאי אפשר היה לחשב את הכדאיות של הביטוח כי לכל תקלה היה מחיר שונה והיה גם מספר מוגבל של תיקונים שניתן היה לבצע במסגרת הביטוח".

 

לדברי אלון, "אנחנו בנינו את התוכנית החדשה על שני עקרונות – מחיר חודשי נמוך וקבוע בלי קשר לסוג המכשיר המבוטח ועלות השתתפות עצמית שמכסה כל תיקון שניתן לבצע".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x