$
IT בעולם

אמריקן איירליינס: סמסונג נוט לדיילות ואייפד לטייסים

אחראית הטכנולוגיה של חברת התעופה אמריקן איירליינס, מסבירה את השיקולים שהביאו אותה לבחור במכשיר הנוט של סמסונג עבור הדיילים, לצד האייפד של אפל שמצייד את הטייסים

סוכנויות הידיעות 11:0113.03.13

אמריקן איירליינס מחזיקה בבעלותה 33 אלף טאבלטים, וזו אחת הפריסות הגדולות ביותר בקרב ארגון. אולם 23 אלף מתוכם הם של סמסונג דווקא, ולא של אפל.

 

החברה רכשה בסתיו האחרון 17 אלף מכשירי גלקסי נוט. מדובר במכשיר המכונה פאבלט (phablet), שכן הוא בחלקו סמארטפון ובחלקו טאבלט. הרעיון הוא לצייד כל דייל עם מכשיר שיעניק לו גישה ישירה למידע האחרון בנוגע לטיסות ועוד נתונים הקשורים לשירות לקוחות.

 

הבחירה בגלקסי נוט מעניינת. במטוסים של אמריקן כבר יש אייפדים, וטייסי החברה משתמשים ב-10 אלף מכשירי אייפד בתא הטייס. לכן, בחברה שקלו להשתמש באייפד גם עבור הדיילים.

 

הסמסונג גלקסי נוט שיצייד את דיילי אמריקן איירליינס הסמסונג גלקסי נוט שיצייד את דיילי אמריקן איירליינס

 

אחת הסיבות בגללן בחרו בסמסונג, נובעת מכך שהחברה השקיעה מאמצים רבים לפתות לקוחות עסקיים עם תכניות כמו Samsung For Enterprise (SAFE). התכנית הזו מוסיפה מאפייני אבטחה וניהול לכל מכשירי גלקסי של סמסונג.

 

באתר ביזנס אינסיידר ראיינו את ליסה קנדה, האחראית באמריקן איירליינס על הטכנולוגיה התפעולית, על ההחלטה.

 

מדוע רכשתם כל כך הרבה טאבלטים ומה בכוונתכם לעשות איתם?

ליסה קנדה: התחלנו השנה לחלק את מכשירי סמסונג גלקסי נוט לדיילי האוויר שלנו, שמשתמשים במכשיר כדי להשיג מידע על לקוחות כמו העדפות ומספר השער, שיעזור להם לשרת בצורה טובה יותר את הלקוחות. טכנאי תחזוקת המטוסים משתמשים גם כן במכשיר של סמסונג – גלקסי טאב, שמעניק להם כלי מודרני לפתור בצורה טובה יותר כל בעיה שעשויה לעלות. אנחנו מציעים גם את המכשירים ללקוחות מחלקת העסקים שלנו בנתיבים מסוימים, כדי להעניק להם חווית בידור מובילה.

 

מדוע בחרתם בסמסונג?

ליסה קנדה: בחרנו במכשירים של סמסונג עבור קבוצות עבודה נבחרות לאחר חודשים של בחינת מכשירים שונים ואיסוף משובים מהעובדים. הרגשנו כי הטאבלטים של סמסונג הם המתאימים ביותר לסביבת העבודה שלנו, וגם הצלחנו לבצע מספר התאמות כך שימלאו את הצרכים שלנו.

 

עד כמה חשובה הייתה תכנית SAFE עבורך?

ליסה קנדה: התכנית הזו מספקת מאפיינים ניהוליים נוספים שמסייעים להתפתחות ולניהול המכשירים.

 

מדוע היוזמה הזו חשובה לאמריקן איירליינס?

ליסה קנדה: בראש סדר העדיפות שלנו עומדת המטרה להפוך את שירות הלקוחות למשימה קלה ואינטואיטיבית ככל האפשר. לשם כך חילקנו את מכשירי הטאבלט שמפשטים והופכים את החווית הטיסה אצלנו למודרנית יותר. לדוגמה, בשל האפליקציות שבהן אנחנו משתמשים, סיפקנו לטייסים גם מכשירי אייפד של אפל שכוללים מידע וטבלאות ניווט. האייפדים החליפו את מסמכי הנייר איתם נהגו להסתובב בתיקי הטייסים כבדים. בלי קשר לפלטפורמה הניידת, אנחנו מחויבים לספק לעובדים את הטכנולוגיה הטובה ביותר בהתאם לתפקיד שלהם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x