$
IT בישראל

פמי פרימיום תטמיע את מערכת ה-CRM של אורקל Siebel

כחלק מתהליך שדרוג של מערך המחשוב, חברת השירות פמי פרימיום תטמיע את מערכת CRM Siebel של אורקל במחשבי החברה

כתב כלכליסט 11:1325.12.11

פמי פרמיום, המספקת שירותים מגוונים לכ- 2,300,000 לקוחות קצה בפריסה ארצית, משדרגת את מערך השירות הממוחשב, ותטמיע את מערכת CRM Siebel של אורקל בכל מחשבי החברה. את השדרוג תבצע חברת יוניטסק.

 

מערכת ה – CRM החדשה תרכז, תמיין ותטפל בכל ההסכמים של פמי פרימיום אל מול

חברות הביטוח ומשרדי הממשלה, ותדע להתאים לכל לקוח קצה את נותן השירות הטוב והקרוב ביותר אליו תוך שימוש בטכנולוגיית GPS.

 

זאת ועוד, באמצעות המערכת החדשה יוכלו לקוחות פמי פרימיום ליהנות מערוצי שירות מגוונים, כגון פורטלי אינטרנט והודעות SMS שיעדכנו בזמן אמת על התקדמות הטיפול בפנייה.

 

לדברי אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות אפליקציות באורקל ישראל: "המערכת המיושמת היא מערכת הליבה של פמי פרימיום, בה יתנהלו התהליכים העסקיים המרכזיים של החברה. כמו כן היא תספק כלים אנליטיים לניתוח ולמעקב אחר פעילויות החברה".

 

לדברי צחי בן ששון, מנהל מערכות המידע של פמי פרימיום מסר כי: "המערכת החדשה תייעל את עבודת החברה אל מול אלפי הספקים ונותני השירות הקשורים עמה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x