שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
IT בישראל

בזק און ליין הטמיעה מערכת רב ערוצית של CosmoCom

המערכת מאפשרת טיפול בפניות לקוחות ומציעה פתרון לטלפון ווידיאו, צ'אט, דוא"ל, הודעות מתא קולי, וגלישה משותפת. ההשקעה - 4 מיליון שקל

כתב כלכליסט 13:3505.07.11

חברת בזק און ליין הטמיעה מערכת רב ערוצית מבוססת WEB בעלות של כ-4 מיליון שקל של חברת CosmoCom.

 

המערכת מאפשרת טיפול בפניות לקוחות ומציעה פתרון לטלפון ווידיאו, צ'אט, דוא"ל, הודעות מתא קולי, וגלישה משותפת. כמו כן, המערכת מאפשרת הצגת דוחות היסטוריים והקלטות כולל מסכים, העברת שיחה בין נציגים עם נתוני לקוח וסביבת נציג מבוססת WEB בעברית.

 

שי כהן, CIO בזק און ליין, אשר מנהל את פרויקט הטמעת המערכת, מציין כי המערכת החדשה מתמודדת עם אתגרים שבעבר לא היו חלק מסל פתרונות של מוקד שירות לקוחות. "אנו נספק ללקוחותינו בעזרת המערכת החדשה שירותים נוספים אשר משפרים את השירות ומעניקים ערך מוסף אמיתי", אמר כהן.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x