$
IT בישראל

הטמעה ראשונה בארץ: מדיה מיינד תיישם את בסיס הנתונים גרינפלאם של EMC

ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד ב-6 מיליון שקל, והוא כולל הטמעה של שני מחסני נתונים: מחסן ראשי ומחסן חלופי. ביולי 2010 רכשה EMC את Greenplum Software, והקימה חטיבה המבוססת על פתרונות החברה

כתב כלכליסט 11:0521.06.11

חברת מדיה מיינד (MediaMind), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים, הודיעה היום (ג') על בחירתה בבסיס הנתונים גרינפלאם (GreenPlum) של EMC. מדובר בהטמעה ראשונה של גרינפלאם בחברה ישראלית. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ב-6 מיליון שקל, והוא יימשך עד סוף שנת 2011.

 

הפרויקט כולל

הטמעה של שני מחסני נתונים: האחד ישמש כמחסן נתונים ראשי של החברה, ואילו השני כמחסן נתונים חלופי (DR).

 

מחברת מדיה מיינד נמסר כי הפתרון החדש מיועד לסייע לחברה להיערך לגידול בהיקפי הנתונים בשנים הקרובות - מעשרות טרה בייט כיום ועד פטה בייט (1000 טרה בייט) בעתיד.

 

ביולי 2010 רכשה EMC את חברת Greenplum Software, ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות בתחום מחסני נתונים המאפשרות מעבר לענני מידע גדולים (Big Data) ואנליזות בשירות עצמי. בעקבות הרכישה הקימה EMC את חטיבת Data Computing, שבמרכזה פתרונות Greenplum למחסני נתונים ופיתוח פתרונות אנליזה למחסני נתונים גדולים.

 

מדיה מיינד מפתחת פתרון לניהול קמפיינים פרסומיים בערוצי מדיה שונים, ובהם אינטרנט, סלולר ומשחקי מחשב. החברה מעסיקה קרוב ל-400 עובדים במשרדיה שבהרצליה, בניו יורק ובמשרדים נוספים ברחבי העולם. "כחברת אינטרנט שמנהלת למעלה מ-700 מיליון משתמשים, אנו נדרשים לנתח ולעבד כמויות מידע עצומות בזמן קצר", מסר אפי כהן, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה. "פתרון גרינפלאם יעזור לנו להתמודד בצורה יעילה עם האתגר, לקצר משמעותית את זמן העיבוד ולהפיק תובנות עסקיות חדשות".

 

זאב תלמי, מנהל מכירות ב-EMC ישראל, הוסיף: "שילוב גרינפלאם בתוך פורטפוליו המוצרים של EMC מאפשר לנו להגדיל את היצע היכולות שלנו ולהפיק יותר מהמידע שנאגר בארגון".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x