$
IT בישראל

פלאפון הטמיעה מערכת מוקד טלפוני של CosmoCom ב-5 מיליון שקל

המערכת מטפלת בכל סוגי הפניות למוקדי שירות הלקוחות, מנתבת פניות ליעדן באמצעות מנגנון חכם ומקצרת את זמן המענה הטלפוני

כתב כלכליסט 10:0826.05.11

פלאפון מחליפה את מערכות ה-Call Center שלה במערכת חדשה. המערכת היא מתוצרת חברת CosmoCom האמריקאית, הנחשבת למובילה בתחום. לפי הערכות גורמים בשוק, היקף הפרויקט עומד על כ-5 מיליון שקל.

 

מערכת ה-IP Contact Center של CosmoCom תוכננה ונבנתה כענן פרטי עם פריסה גיאוגרפית

ומערך שרידות מובנה. המערכת תאפשר לפלאפון לטפל בכל סוגי הפניות, כולל דואר אלקטרוני, צ'אט, טלפון, SMS ו-וידיאו. הפניות ינותבו באמצעות מנגנון חכם אל הנציגים הרלבנטיים, וכן המערכת תאפשר קיצור זמן המענה לפנייה טלפונית וחזרה אוטומטית לפונה.

 

בנוסף, בסיוע ה-IP Contact Center החדש, תוכל פלאפון לשפר תהליכים ניהוליים פנימיים ולקבל מידע בזמן אמת על סוגי הפניות ומשך הטיפול בהן.

 

"כחברת תקשורת המשרתת כ-2.8 מיליון לקוחות, מספר הפניות למערכת ה-Contact Center הוא עצום ומגוון", אמר אהרון הוברמן, מנהל אגף התשתיות בחטיבת מערכות המידע בפלאפון. "בזכות שיתוף הפעולה המצוין עם אנשי CosmoCom הצלחנו להעלות את הפרויקט בזמן קצר ביותר, תוך לקיחת אחריות מלאה לאינטגרציה, הקמה ויישום של המערכת"

 

CosmoCom היא חלק מקבוצת Enghouse העולמית, ולחברה מרכז פיתוח ותמיכה ברעננה המונה כ-40 מהנדסים ואנשי פיתוח. "ל-CosmoCom יש פתרונות חדשניים המאפשרים להשיג יתרונות בזמן קצר ביותר ובעלויות סבירות", מסר משה הררי, מנהל אזורי ישראל ואגן הים התיכון בחברת CosmoCom. "המערכת תאפשר לפלאפון להציע שירותים חדשניים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x