$
פודקאסט גיימריסט

גיימריסט

סייברפאנק 2077: איך המשחק המדובר של השנה הפך למחדל הגדול של השנה?

מניית יצרנית המשחק הפולנית נפלה, המייסדים איבדו הון וסוני ומיקרוסופט הגיבו בצעד חסר תקדים - האם יש עוד סיכוי לתקן את המצב? פודקאסט גיימריסט על אירוע השנה בתעשיית המשחקים

עמרי רוזן ועמית קלינג 13:2723.12.20
השבוע בפודקאסט גיימריסט: עמרי רוזן ועמית קלינג מנסים להבין איך הפכה ההשקה המדוברת של Cyberpunk 2077, המשחק החדש של חברת CD Projekt Red הפולנית, מאירוע השנה למחדל השנה. המשחק, שעליו עבדו במשך כמעט עשור, נדחה פעמיים מתאריך היציאה המקורי שלו ועדיין הגיע לשוק עם שלל באגים ותקלות, ובעיקר קושי משמעותי לתפקד על קונסולות מהדור הקודם - פלייסטיישן 4 ואקסבוקס וואן.

 

 

 

 

 

וכך, למרות שכ-8 מיליון איש נפלו בהייפ והזמינו מראש את המשחק, מה שאיפשר לו להחזיר את עלויות ההפקה כבר ביום ההשקה, החברה הפולנית עברה את השבועיים הקשים בתולדותיה. המניה נחתכה בכ-20%, המייסדים איבדו כמיליארד דולר מהונם האישי, סוני ומיקרוסופט יצאו במבצע החזרים חסר תקדים, וסוני אף הסירה את המשחק מהחנות הדיגיטלית שלה. התביעות הייצוגיות, כך נראה, גם הן בדרך.

 

סייברפאנק2077 סייברפאנק2077 קרדיט: CD Projekt Red

 

 

ב-CD Projekt אמנם הודיעו כי הם מחויבים לשפץ את המשחק ולהביא אותו למצב שבו הוא כבר היה אמור להיות, אבל האם זה יהיה מעט מדי ומאוחר מדי? ניסיון העבר בגיימינג מלמד שלא - ושהתעשייה נוטה לתגמל משחקים שרואים אור במצב שבור ומוצאים גאולה מאוחר יותר.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

x