$
פרסום ושיווק

5 שנים לאחר שנכנסה לארץ, ארטימדיה תסיים את פעילותה המקומית

חברת הפרסום בוידיאו בדיגיטל של עופר מילר תסיים את פעילותה בסוף השנה, לאחר סיום ההתקשרות מול קשת ו-וואלה; גל תורג'מן, מנכ"ל החברה לשעבר: "ארטימדיה היוותה מקור הכנסה במאות מיליונים לתעשיית התוכן המקומית שסבלה קשות מהתחרות מצד הפלטפורמות הבינלאומיות"

אביאור אבו 13:3529.11.20

חמש וחצי שנים לאחר שהחלה את פעילותה בישראל, ארטימדיה הודיעה היום (א') על הפסקת פעילותה המקומית עד לסוף השנה.

 

ארטימדיה היא מחלוצות הפרסום בווידאו בדיגיטל בארץ, תוך שהיא מהווה לאתרי התוכן הישראליים חלופה מקצועית לענקיות הבינלאומיות גוגל, יוטיוב ופייסבוק. לאחרונה הפסיקה החברה התקשרויות עם שני אתרים גדולים, קשת-mako ו-וואלה, זאת לאחר שב-2017 הופסקה ההתקשרות מול ynet.

 

ארטימדיה שבשליטת עופר מילר פועלת במדינות שונות בעולם. מנהל הפעילות העסקית בסינגפור כיום, ומנכ"ל ארטימדיה ישראל לשעבר, גל תורג'מן, שלח היום מכתב ללקוחות החברה בו הודיע על סיום הפעילות וציין: "ארטימדיה הביאה במהלך פעילותה בשורה ענקית לתחום הפרסום בוידיאו ושינתה את פניו ללא היכר, אני בטוח שאתם כמפרסמים ומשרדי פרסום עדים לשינוי הזה ונהנים ממנו מדי יום".

 

 עופר מילר מייסד ארטימדיה עופר מילר מייסד ארטימדיה צילום: סם יצחקוב

 

"הודות לבעלי המניות של החברה, ארטימדיה גם היוותה מקור הכנסה עיקרי הנאמד במאות מיליונים לתעשיית התוכן המקומית שסבלה קשות מהתחרות מצד הפלטפורמות הבינלאומיות. הקמתה של ארטימדיה כרשת דרשה מאמצים נמרצים מצידנו מול הרשות לתחרות על מנת לאפשר איגוד של כלל אתרי התוכן המקומיים לפעולה כמקשה אחת ולהעמיד לרשותכם חלופה תחרותית, הן טכנולוגית והן מסחרית לגוגל ופייסבוק. בשבועות האחרונים למדנו על כוונתם של אתרי תוכן נוספים לחזור לאופן מכירה ישיר ולאור זאת החלטנו שאין לנו עניין להמשיך בפעילות הדיגיטל מול אתרי התוכן במתכונת הנוכחית".

 

x