$
פרסום ושיווק

הקורונה לא עוצרת את השופינג: פדיון רשתות השיווק עלה ביולי ב-6% לעומת החודש המקביל

על פי נתוני הלשכה הממשלתית לסטטיסטיקה, עלה הפדיון של רשתות המזון ב-7.4% לעומת יולי 2019; בין ינואר ליולי עלה הפדיון בכלל רשתות השיווק ב-2.4%

אורנה יפת 13:2230.08.20

פדיון רשתות השיווק עלה בחודש יולי ב-0.6% בלבד לעומת חודש יוני השנה, אך עלה ב-6% לעומת יולי 2019. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום (א').

 

בתוך כך, הפדיון ברשתות המזון עלה ביולי 2020 ב-1.9% לעומת חודש יוני, וב-7.4% ביחס לחודש יולי 2019.

 

 

הפדיון ברשתות השיווק כולל בתוכו את פדיונות רשתות המזון וכן את הפדיונות של רשתות הקמעונאות מתחומי הטקסטיל והלבשה, ההנעלה, כלי הבית, הקוסמטיקה, התרופות, הצעצועים, הספרים, הציוד המשרדי והאופטיקה. פדיון רשתות המזון כולל בתוכו גם את הפדיונות ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

 

סניף רמי לוי בקניון מבשרת סניף רמי לוי בקניון מבשרת צילום: שלו שלום

 

על פי נתוני הלמ"ס, בין ינואר ליולי 2020 עלה הפדיון בכלל רשתות השיווק ב-2.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת לעומת עלייה של 0.5% בכל שנת 2019 ושל 2.6% בשנת 2018.

 

 

הפדיון ברשתות המזון עלה ב-8.8% בחודשים ינואר עד יולי 2020 לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת לעומת עלייה של 0.3% בכל שנת 2019 ועלייה של 3% בכל שנת 2018. העלייה הגבוהה במכירות המזון במחצית הראשונה של 2020 מיוחסת למכירות המוגברות שביצעו הצרכנים לפני תקופת הסגר וכן לקניות המוגברות לחג הפסח.

x