הסגר העביר את הצרכנים לאונליין - סכום העסקאות בפייפאל זינק ב-30%
היקף התשלומים באמצעות פייפאל טיפס ברבעון השני ל-222 מיליארד דולר, מול 173 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2019; הרווח הנקי של החברה זינק ב-79% ל-1.43 מיליארד דולר; פייפאל צופה לשנה כולה תוספת של 30% בסכום התשלומים בפלטפורמה, צמיחה של 25% במכירות ועלייה בשיעור דומה ברווח הנקי
11:19
30.07.20
הצמיחה של הפעילות באונליין דחפה את תוצאות פיייפאל בסיכום הרבעון השני: חברת התשלומים רשמה ברבעון רווח נקי של 1.43 מיליארד דולר או 1.29 סנט למניה, לעומת 823 מיליון דולר או 69 סנט למניה ברבעון המקביל - עלייה חדה של 74%.
קראו עוד בכלכליסט:
היקף העסקאות הכולל באמצעות הפלטפורמה של פייפאל זינק ל-222 מיליארד דולר, מול 172 מיליארד דולר ברבעון המקביל- עלייה של 30%. גם כאן התעלתה פייפעל על הצפי בשוק שעמד על 210 מיליארד דולר. לשירות הצטרפו 21.3 מיליון משתמשים פעילים חדשים במהלך הרבעון.
לרבעון השלישי צופה החברה צמיחה נוספת של 30% בהיקף התשלומים, עלייה של 25% בהכנסות ועלייה דומה של 25% ברווח למניה. לשנה כולה צופה פייפאל עלייה של 20% בהיקף התשלומים, עלייה של 22% בהכנסות ושל 25% ברווח המתואם.
מניית פייפאל זינקה ב-70.7% מתחילת 2020 וב-50% בשלושת החודשים האחרונים - החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי של 216.7 מיליארד דולר .



