$
פרסום ושיווק

הסטארט־אפ הישראלי ByondXR יקים חדרי תצוגה וירטואליים עבור דלתא גליל

החברה שעובדת עם חברות כמו קוקה קולה ו-Be תאפשר ליצרנית האופנה להציג פריטים בתלת מימד, לזרז את המכירות ללקוחות ולקניינים ולהפחית במשלוחים. מעבר להיבט הקיימות, המיזם יכול לחסוך בין חצי מיליון למיליון דולר בשנה

אורנה יפת 08:1405.05.20
יצרנית האופנה דלתא גליל תשתף פעולה עם הסטארט־אפ הישראלי ביונד (ByondXR) להקמת חדרי תצוגה וירטואליים. הסטארט־אפ פיתח פלטפורמה לניהול חדרי תצוגה וירטואליים ויטמיע אותה בכל מותגי ההלבשה של דלתא, בהם Schiesser, Eminence, 7 For All Man Kind, ודלתא ישראל.

 

 

המטרה היא לזרז ולשפר את אופן המכירה של הקולקציות השונות, לעדכן בזמן אמת את חדרי התצוגה הווירטואליים, לבצע פרסונליזציה של חדרי תצוגה ללקוח ספציפי ולצמצם זמנים ועלויות שינוע. סכום העסקה לא נמסר, אך על פי הערכות, חדרי תצוגה וירטואליים ללקוחות בסדר גודל של דלתא יכולים לחסוך בין חצי מיליון למיליון דולר בשנה.

אייזק דבח מנכ"ל דלתא אייזק דבח מנכ"ל דלתא צילום: אלעד גרשגורן

 

לדברי אביגיל כ”ץ, סמנכ”לית מחקר ופיתוח בדלתא, “הפלטפורמה הדיגיטלית יכולה לשמש אותנו במוצרים דיגיטליים, תקשורת עם הלקוח והקמת חנויות אי־קומרס שיציגו את הפריטים בתלת־ממד”. הקשר בין דלתא לביונד החל לפני עידן הקורונה, אך בתקופה של שמים סגורים ומיעוט פגישות, השימוש באמצעים הדיגיטליים למכירת קולקציות מקבל תאוצה.

 

תעשיית הטקסטיל היא המזהמת השנייה בעולם אחרי תעשיית האנרגיה, וכ”ץ אומרת שההחלטה נוגעת גם לקיימות: “הפלטפורמה תאפשר לנו לייצר פחות דוגמאות פיזיות שגורמות לזיהום ולעשות פחות משלוחים ופחות טיסות. במקום לקחת מזוודה עם מוצרים לפגישה עם לקוח, ולהטיס צוותים לישיבות בעולם, אנחנו מעלים מול הלקוח את הפלטפורמה הדיגיטלית ומראים לו כל מה שהיינו מראים לו בפגישה של פנים מול פנים. הלקוחות נכנסים לתוך המצגת ויכולים לראות איך קיר התצוגה שלהם ייראה”.

 

ביונד, בבעלות נועם לבבי, מספקת שירות ללקוחות כמו קוקה־קולה, פרוקטר אנד גמבל, קלווין קליין וכן לקבוצת פוקס ולרשת Be הישראליות.

x