מילון כלכליסט
כיסא גלגלים
כיסא גלגלים 
צילום: Pixabay
 

הכל על הגשת תביעה סיעודית

תביעה סיעודית אינה עניין של מה בכך, ואולי תופתעו לשמוע - שחברות ביטוח רבות משתמשות במניפולציות – על מנת להתחמק מתשלום למבוטחיהן.

בשיתוף "אופק המרכז לזכויות בע"מ" 22.04.20

המצב בשטח הוא, שבערך חצי מהתביעות המוגשות – מסורבות ע"י חברות הביטוח, וכך חולים סיעודיים נותרים ללא תמיכה כלכלית. חברת "אופק – המרכז לזכויות בע"מ" נוצרה בדיוק עבור אנשים אלו, וכדי לעזור להם מול חברות הביטוח! המאמר הבא נכתב על מנת "לעשות לכם סדר" בכל הנוגע לתביעות סיעודיות.



מהי תביעה סיעודית?

תביעה סיעודית היא דרישה לתשלומים מצד אדם שהגיע למצב סיעודי – וכעת מעוניין לממש את זכותו. תביעה סיעודית יכולה להיות מוגשת למוסד לביטוח לאומי, לקופת החולים, או לחברת ביטוח פרטית – הכל תלוי היכן מבוטח אותו אדם. רוב האנשים? אינם מסתמכים על תשלומי הביטוח הלאומי בלבד, ומבטחים את עצמם גם דרך קופת החולים או באופן פרטי.

 

ביטוח סיעודי בקופת החולים אל מול חברה פרטית

ביטוח סיעודי הניתן במסגרת קופות החולים הוא מפוקח ומתבסס על פוליסה אחידה בכל קופות החולים, ולכן – גובה הפיצוי זהה בין הקופות, ונע בין 3,500 ל – 5,500 ₪ בחודש. העניין הוא, שביטוח דרך קופת החולים מוגבל ל – 5 שנים של תשלומים, ולכן עלותו היא גם זולה יותר לעומת ביטוח פרטי. ביטוח פרטי מהווה את האופציה היוקרתית ביותר, היות והוא מאפשר לנו לקבוע מראש את אורך תקופת הפיצוי, ומאפשר לנו – על הנייר, לקבל סכום גבוהה יותר. אופק – המרכז לזכויות בע"מ תעזור לכם להתנהל מול חברת הביטוח בצורה הנוחה ביותר.

 

דחיות תביעות סיעודיות ע"י חברות הביטוח

נתוני משרד האוצר מראים, שכמחצית מהתביעות הסיעודיות המוגשות לחברות הביטוח הפרטיות – מסורבות! מסתבר שחברות ביטוח רבות - נוהגות לנצל את חוסר ההבנה של מבוטחיהן, ולדחות את התביעות הסיעודיות מסיבות שונות. הסיבות עשויות להיות טכניות או בירוקרטיות, ולעתים מבוטח מוצא את עצמו עובר מסכת ייסורים, שבסופה הוא נמצא בלתי זכאי לפיצוי מצד חברת הביטוח. מיותר לציין שזאת לאחר שנים של תשלומים לחברת הביטוח מצד אותו אדם...

 

כיסא גלגלים
כיסא גלגלים צילום: Pixabay

 

איך משיגים את הכסף המגיע לנו מחברת הביטוח?

חברות הביטוח נוהגות להתבסס על "מלחמת התשה", שמטרתה לגרום למבוטח לוותר על מה שמגיע לו – ולהניב לחברת הביטוח רווח נקי. המבוטח ומשפחתו לעתים יוותרו על אותה מלחמה, כיוון שהם לא מעוניינים להתעסק בבירוקרטיה, אינם מאמינים בהצלחת התביעה, ומעוניינים להשקיע את זמנם באפיקים אחרים שיסייעו בידם לתמוך בחולה הסיעודי. מסיבה זו בדיוק – הוקמה חברת "אופק המרכז לזכויות בע"מ", המסייעת למבוטחים סיעודיים לדרוש ולקבל את המגיע להם מחברת הביטוח!

 

קצת על "אופק – המרכז לזכויות בע"מ"

חברתנו הוקמה מתוך מטרה לסייע לחולים סיעודיים להפוך לזכאים מול חברות הביטוח, ולקבל את הפיצוי המגיע להם. המצב כיום הוא, שחולים סיעודיים רבים מוצאים את עצמם במצב בעייתי – בעוד חברות הביטוח מקשות עליהם ודוחות את תביעת הפיצויים שלהם! אין זה מפתיע בהתחשב בכך שמבוטחים רבים ניצבים מול חברות הביטוח לבדם, בעוד שחברת הביטוח היא מיומנת מאוד במציאת פרצות שונות בפוליסה, ובהתשת הלקוחות - בעת שאלו זקוקים לעזרתה.

 

חברת אופק המרכז לזכויות, מונה צוות מיומן של אנשי מקצוע מתחומים שונים, וכולם מנוסים בהתמודדות עם חברות הביטוח השונות, ומבטיחים לעשות הכל (!) על מנת שהמבוטח יקבל את המגיע לו.

 

מדוע לבחור דווקא באופק – המרכז לזכויות בע"מ?

קודם כל – עקב המחויבות, היחס האישי, והבנת הצרכים של החולה הסיעודי. מעבר לכך, אם קרה והתביעה לא צלחה? לא נדרוש תשלום! וסיבה נוספת – פגישת הייעוץ במשרד של אופק – המרכז לזכויות בע"מ תיערך ללא תשלום, ותתקיים אצלכם בבית – על מנת להקל עליכם ככל האפשר!

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות