שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
מילון כלכליסט
סמארטפון
סמארטפון  
צילום: pexels
 

אפליקציית מגדל – עולם הביטוח עולה בדרגה

עידן חדש בענף הביטוח: לראשונה בישראל מאפשרת אפליקציית חברת מגדל בלחיצת כפתור פשוטה וקלה לעדכן פרטים, לצפות בכל המידע האישי, דוחות, לעבור בין מסלולי השקעה, להגיש תביעה , לבקש הלוואה או לאתר בעלי מקצוע בקלות כמו סוכנים, מוסכים, שמאים ורופאים שבהסדר ועוד. כל נתוני הביטוח שלכם נמצאים מעכשיו בנייד. כך צריך להיראות העולם הפיננסי במאה ה-21בלחיצת כפתור פשוטה וקלה. כל נתוני הביטוח שלכם נמצאים מעכשיו בנייד. כך צריך להיראות העולם הפיננסי במאה ה-21

בשיתוף מגדל חברה לביטוח 15.08.19

בואו נודה על האמת: רוב האנשים נוטים לנהל מערכת יחסים קרירה ורופפת עם חברת הביטוח שלהם. למרות חשיבותה הרבה והשפעתה על חיינו ועל עתידנו, רובנו לא נמצאים איתה בקשר הדוק. מקסימום מסתפקים בהצצה שטחית בדיווחים הנשלחים אלינו פעם ברבעון. למה? אולי כי זו חובה בלתי נעימה, ביורוקרטית ולא מאוד נגישה.



זה לא מוכרח להיות ככה. אפליקציה חדשה של חברת הביטוח מגדל מוכיחה, שבאמצעות לחיצת כפתור בטלפון הנייד אפשר לנהל מעקב צמוד ויומיומי אחר החסכונות הפנסיוניים שלנו, ביטוחי הדירה, הבריאות והרכב, ועוד נושאים רבים אחרים. אם היום כולנו כבר מזמינים בקלות כרטיסי טיסה דרך אפליקציה, מפעילים מרחוק את שואב האבק עוד לפני שהגענו הביתה ומעבירים כספים מחשבון לחשבון מבלי לדבר עם אף פקיד בנק, למה שלא נוכל גם לרכז בנוחות ובמקום אחד את כל נתוני הביטוחים שלנו?

 

מידע וביצוע פעולות בלחיצת כפתור

איזה שירותים תעניק לכם האפליקציה החדשה? החל מנושאים הקשורים במידע – מתי החלה פוליסת הביטוח שלכם, מה דמי הניהול שאתם משלמים, מה התשואה שאתם מקבלים וכו', וכלה בביצוע פעולות רבות ומגוונות – משיכת כספים מקרן פנסיה, מביטוח מנהלים, מקופת גמל או מקרן השתלמות, תשלומי חובות, הוספת נהג לביטוח הרכב, הגשת תביעות וצפייה בסטטוסים המעודכנים שלהן, הצטרפות לתוכניות חיסכון, מעבר בין מסלולי השקעה, הגשת בקשות להלוואה ועוד. אין יותר סיבה לשיחות טלפון מייגעות למוקד או לפגישות מיותרות שגוזלות זמן יקר. אפליקציית מגדל מפגינה עדכניות טכנולוגית מרשימה ולראשונה בישראל מספקת את כל השירותים המתקדמים הללו בלחיצת כפתור.

 

אגב, אין סכנה שמישהו זר ייכנס לנתונים שלכם. האפליקציה מזהה את המבוטח באמצעות טביעת אצבע או זיהוי פנים. חוויית המשתמש מעולם לא היתה נעימה, נגישה וקלה יותר.

 

"אין עוד אפליקציה כזאת בחברות הביטוח בישראל", מעיד תומר רובינשטיין, סמנכ"ל שיווק דיגיטלי וחדשנות במגדל. "פיתחנו אותה במשך שנה וחצי, ואנחנו מוסיפים כל הזמן עוד ועוד אפשרויות, שיסייעו לשני מיליון מבוטחי מגדל לקבל את שפע השירותים שלנו בצורה הפשוטה והשקופה ביותר, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ככה אמור להיראות העולם הפיננסי במאה ה-21. יש פה חוויית שירות נהדרת ונוחה. כל מסלול החיים שלנו מתנהל דרך האפליקציה – אפשר לחדש ככה את ביטוח הרכב והדירה, לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, להגיש תביעה על תאונה, על אובדן כושר עבודה, על ניתוחים והשתלות או על נזק לדירה, לאתר רופאים, סוכנים ושמאים, או לעשות סימולציה לפנסיה שלך כדי להבין כמה כסף יהיה בידיך בעוד כמה שנים. זה נוח, זמין, נגיש ובנוי בצורה אינטואיטיבית".

 

ואכן, הממשק ידידותי מאוד למשתמש. כל מה שצריך הוא להוריד את האפליקציה לטלפון הנייד, ומפה הכל זורם בנעימות: רוצים לעדכן פרטים שהשתנו? לקבל מידע על כל תוכניות הביטוח, הפנסיה והפיננסים שלכם? מעוניינים לבקש הלוואה? להנפיק אישורי מס או הצהרות הון? לצפות בדוחות התקופתיים? להצטרף לתוכנית חיסכון ולקופות גמל? אפשר לעשות את כל אלה באופן פשוט, מהיר וקל, מכל מקום ובכל שעה, מבלי להתקשר למוקד.

 

אם עד היום, לדוגמה, מעבר בין מסלולי השקעה הצריך ייעוץ טלפוני או פגישות, בעזרת האפליקציה הופכת המשימה לקלה וזריזה במיוחד. ואם עד היום, כשטרחנו על ביטוחי משכנתאות וחיפשנו נותני שירותים כמו רופאים, שמאים ומוסכניקים, היום אפשר לאתר אותם בקלילות באפליקציה.

 

רובינשטיין מציין, שלקוחות שהורידו את אפליקציית מגדל הגבירו את פעילותם פי 4 בהשוואה ללקוחות בשאר ערוצי הדיגיטל של החברה. "האפליקציה הזאת זכתה בתואר 'מוצר השנה', ולא בכדי. היא מקלה על החיים באופן משמעותי ומעניקה שירות אדיר ללקוחות".

תומר רובינשטיין
תומר רובינשטיין

 

אתם קובעים את מועד השיחה

מי שבכל זאת זקוק למענה אנושי יכול להזמין שיחה עם נציג שירות במועד שנוח לו. בניגוד לימים עברו, שבהם נאלצנו להמתין לנותני השירותים ולהשחית את זמננו, פה הלקוח הוא שקובע את עיתוי השיחה: משאירים באפליקציה את התאריך והשעה שבהם נוח לכם לדבר עם נציג השירות, והנציג מתקשר בדיוק בשעה שביקשתם.

 

מבוטחי הבריאות המשתמשים באפליקציה נהנים בעת האחרונה גם מהטבות בריאות חדשות: קופונים אטרקטיביים שמעניקים הנחות ענק בקרב נותני שירותים שונים. דוגמאות? בבקשה: יותר מאלף שקל הנחה למכון הגמילה מעישון, סוכר וגלוטן של אהוד אברהמסון, הנחות לכוהנת הדיאטה חלי ממן ולמכוני הכושר של "סטודיו C" ו"פרופיט", לשעוני הכושר "גראמין", לרשת בתי הטבע "ניצת הדובדבן", לאתר תוספי התזונה "בלה", ועוד. נכנסים לאפליקציה, בוחרים את ההטבה שבה מעוניינים, ומקבלים את קופוני ההנחה במייל או ב-SMS.

 

בעתיד, מדווחים במגדל, ייכנסו לאפליקציה שירותים נוספים. החיים מעולם לא נראו נוחים יותר.

 

את האפליקציה של מגדל אפשר להוריד בחנות האפליקציות של גוגל ואפל.

 

להורדה בחנות האפליקציות

 

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות