$
פרסום ושיווק

מהשוק המוסדי לשוק הפרטי: לנדוור מרחיבה את רשת החנויות למוצרי קפה

ספקית הקפה תשקיע 4.5 מיליון שקל כדי להגיע לפריסה של 10 חנויות בשנתיים

אורנה יפת 07:1712.03.19

יצרנית הקפה לנדוור שבבעלות משפחת פדרמן מסמנת את החנויות למכירת מוצרי קפה כמנוע צמיחה ומרחיבה פעילותה בתחום, כך נודע ל"כלכליסט".

לנדוור נכנסה לראשונה לתחום קמעונאות הקפה לצרכנים פרטיים ב־2012, לאחר שרכשה את פעילות חברת קופי טיים שופ, שהחזיקה בשתי חנויות לממכר מוצרי קפה בעין ורד וברמת חייל בת"א. החנות בעין ורד לא הניבה רווחים ונסגרה, ולנדוור נותרה רק עם החנות ברמת החייל.

אורי פדרמן, מנכ"ל ומבעלי לנדוור. "מדובר במנוע צמיחה" אורי פדרמן, מנכ"ל ומבעלי לנדוור. "מדובר במנוע צמיחה" צילום: אביגיל עוזי

 

בחודשים האחרונים נפתחו שתי חנויות נוספות - אחת ברמת גן ושנייה במפעל הקלייה של לנדוור בחולון. בחברה מתכוונים לפתוח בקרוב שתי חנויות נוספות בגוש דן, ולהגיע בשנתיים הקרובות לפריסה של עשר חנויות בהשקעה של כ־4.5 מיליון שקל.

 

ללנדוור שלושה סוגי פעילות: ערוץ קמעונאי שבמסגרתו מפיצה אסם את מוצרי הקפה של לנדוור ברשתות השיווק; ערוץ מוסדי למכירת מוצרים למלונות ומסעדות; וערוץ שפונה ישירות לצרכנים, שאותו היא מפתחת כעת בהקמת רשת חנויות ומכירה מקוונת. בנוסף, לנדוור משמשת כספק לרשת בתי הקפה קפה לנדוור שנמצאת תחת בעלות שונה.

 

לדברי אורי פדרמן, מנכ"ל ומבעלי קפה לנדוור, כל סניפים החנויות יוקמו באזורי משרדים ומקומות עבודה, כדי לחשוף את המותג לבעלי חברות: "גילינו שמכירה ישירה ללקוחות היא פעילות רווחית שמייצרת חשיפה למותג הקפה ויכולה להוות מנוע צמיחה משמעותי מול לקוחות פרטיים וגם מול עובדי משרדים, ולכן החלטנו לפתח את הערוץ הזה ולשכפל את החנויות לפריסה ארצית. נפתח בעיקר בגוש דן, ומחפשים מיקומים בפתח תקווה, הרצליה, ורעננה".

 

מנוע צמיחה נוסף של מפעל הקפה הוא ייצור קפסולות תואמות נספרסו - פעילות שהחלה בסוף שנת 2018. כפי שפורסם ב"כלכליסט"לנדוור תרחיב את הייצוא לאנגליה, באמצעות Doppio, אותה רכשה ב־2016, המספקת מוצרים ושירותים בתחום הקפה ומפעילה חמש חנויות קפה בלונדון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x