שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
מילון כלכליסט

אלי סאסי 
קרדיט: יח"צ
 

3 סיבות לפטר או לשבח את מקדם האתרים שלך

בעלי עסקים ומנהלי שיווק יקרים, שנת 2019 כבר כאן ויש תחושה באוויר שבכל מה שקשור לדיגיטל השנה - הכל יהיה מדיד יותר

בשיתוף אלי סאסי קידום אתרים 03.01.19

ממה שיוצא לי לשמוע מבעלי עסקים וחברות שאני עובד מולם, ולא מעט יש לומר, שבתחום הקידום הממומן בגוגל הכל מדיד עד רמת האגורה, אבל קידום אורגני? שקט מוחלט, דממה ותחושה של "עולם ניסתר" שלא יבייש מאחורי קלעים של תיאטרון בברודווי.

אז ראשית, נעים מאוד.



קוראים לי אלי סאסי, בתפקידי: מקדם אתרים

 

אני עוסק בתחום באופן שוטף משנת 2010 ויש לי בשורה בשבילכם: הקידום האורגני מדיד!

כ"כ מדיד - שתוכלו לדעת בדיוק בכל שלב האם אתם בדרך להצלחה או לכישלון.

 

קבלו 3 סיבות מספיק טובות כדי לפטר או לשבח את מקדם האתרים שלכם:

 

סיבה ראשונה:

זמינות: האם המקדם זמין לכם? עונה על שאלות? חוזר אליכם? מגיע לפגישות? או שהתחושה אוויר כשרוצים לשאול משהו היא "לא נעים" "אנסה מחר" וכו...

מקדם שלא זמין בשבילכם ושלא נעים לכם לתקשר מולו - כנראה לא צריך להיות המקדם שלכם.

 

סיבה שנייה:

שיטות עבודה מוזרות: בתור בעלי עסקים או מנהלי שיווק שקוראים מאמר זה, אני בטוח שיצא לכם לקרוא / להתעסק בתחום השיווק באינטרנט, ואני מניח שיש לכם הבנה בסיסית+ במושגי הקידום. במידה ומקדם האתרים שלכם מציג בפניכם / לא מציג שיטות קידום שנשמעות לכם מוזרות על גבול הפסולות - מומלץ להקפיא את פעילות הקידום ולהתייעץ עם מומחה SEO מוכר בתחום.

 

סיבה שלישית:

מדידה: מילה אחת שכוללת בתוכה סט פעולות שבלעדיו יהיה קשה עד בלתי אפשרי להצליח בקידום האתר שלכם.

נתחיל בבסיס: דוח חודשי - האם אתם מקבלים ממקדם האתרים שלכם דוח חודשי נורמלי?

קרדיט: יח"צ

 

ישנם 3 סעיפים שחייבים להופיע בכל חודש בדוח שלכם:

1. דוח מיקומים עם הסעיפים הבאים: מילת מפתח, נפח חיפוש חודשי,מיקום בתחילת העבודה, מיקום הטוב ביותר, ומיקום נוכחי של אותו היום

2. טראפיק אורגני מסונן מתוך google analytics+ השוואה לחודש קודם/שנה קודמת

3. דוח לידים: שיחות טלפון + טפסים מהאתר.

אם הדברים האלו, שעכשיו אתם קוראים נשמעים לכם סינית או לפחות רחוקים מהמציאות שלכם בעבודה מול חברת הקידום שלכם או המקדם הפרטי - אולי שווה להוציא מייל תיאום ציפיות.

 

בסופו של יום, אתם משלמים לא מעט כסף מתוך רצון לקבל שירות קידום אתרים מקצועי ע"י בעל מקצוע. אם לא כך הדבר - אין מקום לספקות.

 

כמקדם אתרים בגוגל שעוסק בתחום לא מעט שנים, ובעיקר בשוק די פרוץ שכל אדם יכול להכריז על עצמו כ "מומחה" בתחום - חשוב לי לשמור על רמת מקצועיות גבוהה ולכן אשמח להעניק לכם דוח SEO ראשוני ללא עלות בו נבין עד כמה אתם קרובים או רחוקים מהיעדים שהייתם מעוניינים להגיע אליהם.

 

בברכה,

אלי סאסי - מקדם אתרים בשיטת יח"צ דיגיטלי 

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות