$
פרסום ושיווק

סופר-פארם נכנסת לתחום המזון: משקיעה במיזם האונליין ברינג ברינג

המיזם בו מושקעת קוקה קולה מבצע משלוחי קניות מהסופר מרקט לבית הלקוח בתוך 4 שעות - בחינם. מנכ"ל סופר-פארם: "אנחנו מחפשים שנים שותף מזון במטרה להשלים ללקוח את היצע ההטבות בכרטיס לייף סטייל"

אורנה יפת 15:1814.10.18

סופרפארם נכנסת לתחום המזון: רשת הפארם השקיעה במיזם האון ליין ברינג ברינג שמבצע שליחויות מרשות מזון לבית הלקוח בתוך עד 4 שעות - בחינם. במיזם מושקעת גם חברת קוקה קולה. 

 

סופר-פארם העמידה בשלב הראשון מימון עם אופציה להגיע לאחזקה של עד 25% ומצטרפת לחברת קוקה קולה אשר השקיעה במיזם במהלך 2017. גם המשקיע הפרטי ג'ייקוב גרשוני מושקע במיזם לצד היזמים המגיעים מתחומי הקמעונאות והטכנולוגיה, אופיר שטיינברג, אלון זמיר, שי בז'רנו, חניאל אלמקייס, אבי יעקב, ויוסף גבאי.

 

מבחינת סופר-פארם מדובר בכניסה משמעותית לתחום המזון בתחרות המתפתחת בינה לבין רשת שופרסל. בעוד שופרסל רכשה את ניו פארם ונכנסה לליבת העסקים של סופר פארם, האחרונה נכנסת עכשיו לתחרות משמעותית בשופרסל שליבת עסקיה היא תחום המזון. לדברי ניצן לביא, מנכ"ל סופר פארם: "תחום המזון הוא ההוצאה המשמעותית ביותר בכרטיס אשראי. לייף סטייל הוא מועדון לקוחות מבוסס כרטיס אשראי, המונה כ-600 אלף כרטיסים ואנחנו מחפשים שנים שותף מזון, במטרה להשלים ללקוח את היצע ההטבות בלייף סטייל ולהגדיל שימושים בכרטיס".

 

מתוך אתר "ברינג ברינג" מתוך אתר "ברינג ברינג" צילום: צילום מסך

 

 

לדבריו, "ברינג ברינג זהו מיזם חדשני, שמציע בדיוק את מה שאנחנו שואפים לתת לצרכן גם בחוויית האונליין של סופר-פארם – משלוח מהיר של מוצרים איכותיים. ברינג ברינג מביאים תרבות צריכה חדשה – הזמנה מיידית של סל הקניות ללא צורך לתכנן מראש". לדברי לביא, "בעתיד בהחלט ייתכן כי לקוחות שייכנסו לאתר סופר-פארם אונליין יוכלו, לצד הזמנת מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה ובית מרקחת, להזמין הביתה גם משלוח מזון של ברינג ברינג".

 

 

סניף סופר פארם סניף סופר פארם צילום: אסף עברון

 

סופר-פארם חברה לאחרונה גם לסטארט אפ CommonSense Robotics במטרה להציע ללקוחות משלוח של סופר-פארם בתוך שעה. בימים אלה מתחיל המרכז הראשון של הסטארטאפ להפעיל פיילוט מהמרכז הלוגיסטי הראשון של החברה בחולון.

 

"סופר-פארם פועלת כל הזמן בזירת האונליין למצוא את הפתרונות החדשניים ביותר ואת השילוב בין המרחב הפיזי לדיגיטלי. הבשורה שלנו בתחום הייתה האפשרות לאסוף קנייה מהסניפים תוך שלוש שעות מרגע ההזמנה – שירות שזוכה להצלחה רבה, מעל ל-40% מההזמנות באונליין הן הזמנות אקספרס, ועוד 40% הן איסוף מהסניף ליום המחרת. אנחנו רואים פוטנציאל גדול בשיתוף הפעולה עם מיזם ברינג ברינג", מסר לביא.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x