$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

רשת האופנה ניו יורקר בוחנת כניסה לישראל

מנהלי מותג האופנה הגרמני ייפגשו עם נציגי הקניונים בישראל. הרשת, שמתמחה בבגדי לואו קוסט לצעירים, תפעל בארץ ללא זכיין מקומי

אורנה יפת 06:5009.10.18

רשת האופנה הגרמנית ניו יורקר מתכננת לפתוח חנויות בישראל. ל"כלכליסט" נודע כי נציגי הנהלת החברה פנו בשבועות האחרונים לקבוצות הקניונים וביקשו לתאם מפגשים בישראל לשם איתור חנויות. החברה פנתה לכל קבוצות הקניונים, בהן עזריאלי, ביג, גזית גלוב ומליסרון. בקניונים אישרו כי הפגישות נועדו להבין את דרישות המותג ולהתחיל במשא ומתן.

 

ניו יורקר הוא מותג אופנה לצעירים שמציע פריטי אופנה לנשים וגברים, הלבשה תחתונה, בגדי ספורט ואקססוריז, ולו ארבעה תתי־מותגים. החברה ידועה באסטרטגיית מחיר אגרסיבית ומתחרה בעולם ב־H&M, בפוראבר 21 ובמותגי דיסקאונט אחרים.

 

החברה מפעילה יותר מ־1,000 חנויות ב־40 מדינות בעולם ומעסיקה כ־16 אלף עובדים, כאשר אסטרטגיית ההתרחבות שלה מחוץ לאירופה היא על ידי הענקת זיכיון לגוף מקומי שיכול לעמוד בדרישות החברה לניהול ולוגיסטיקה יעילים. לישראל ניו יורקר מתכננת להיכנס ללא זכיין מקומי ובלי מתווכים, אלא באמצעות הקמת נציגות של החברה הבינלאומית.

  

חנות של ניו יורקר. תנסה להילחם ב־H&M חנות של ניו יורקר. תנסה להילחם ב־H&M

 

זו לא הפעם הראשונה שניו יורקר בוחנת כניסה לארץ. כבר ב־2009, שנה לפני ש־H&M נכנסה לישראל, נפגשו נציגי החברה עם בכירים בקבוצת עזריאלי; אחר כך ניסה יוסי גביזון, מבעלי קבוצת האופנה הודיס, להביא את המותג לישראל ביחד עם קבוצת קסטרו במהלך שלא צלח. ב־2012 היתה זו קבוצת פוקס שניהלה משא ומתן עם החברה במטרה לקבל את הזכיון על המותג ולפתוח חנויות של המותג בישראל.

 

כיום שוק האופנה המקומי תחרותי ורווי, וסובל מהתמודדות עם המכירות המקוונות שהופכות את כל המותגים הבינלאומיים לנגישים במחירים נמוכים יותר מאלה שמציעים הקמעונאים בישראל, גם בשל הפטור ממע”מ על קניות מקוונות של עד 75 דולר.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x