$
פרסום ושיווק

גיורא בר דעה מונה למנכ"ל שטראוס

חודשיים לאחר ההודעה על סיום כהונתו של גדי לסין כנשיא ומנכ״ל קבוצת שטראוס בשל סיבות בריאותיות ומינוי בר דעה כממלא מקומו, הפך המינוי לקבוע

נורית קדוש 12:0905.09.18

חודשיים בלבד לאחר ההודעה על סיום כהונתו של גדי לסין כנשיא ומנכ״ל קבוצת שטראוס בשל סיבות בריאותיות ומינוי המשנה למנכ״ל גיורא בר דעה כממלא מקומו, הפך המינוי לקבוע.

 

 

 

עופרה שטראוס יו"ר דירקטוריון קבוצת שטראוס מסרה: "דירקטוריון החברה בחן את המינוי לאור אתגרי הקבוצה בעתיד תוך הגדרת המנהיגות שתאפשר לנו להמשיך וליצור ערך גדל לכל בעלי העניין שלנו. במסגרת התהליך מופו מועמדים חיצוניים ופנימיים. גיורא בר דעה שנבחר לנשיא ומנכ"ל הקבוצה, מביא עימו לתפקיד ניסיון רב והכרות מעמיקה עם החברה על מכלול פעילותה. היותו שותף לאבני הדרך המרכזיות בהתפתחות שלנו בשני העשורים האחרונים, ניסיונו בניהול מערכות מורכבות, ההכרות עם השוק בישראל לצד הניסיון הבינלאומי, היכרותו עם שותפינו המקומיים והבינלאומיים והשותפות שלו עם גדי לסין בעיצוב האסטרטגיה של הקבוצה בשנים האחרונות הובילו אותנו להחלטה שהוא האדם המתאים ביותר להובלת שטראוס״.

 

גיורא בר דעה מנכ"ל שטראוס החדש גיורא בר דעה מנכ"ל שטראוס החדש צילום: נמרוד גליקמן

 

 

שטראוס הוסיפה: ״אני משוכנעת שמנהיגותו האנושית והערכית תסייע לנו בשימור דרכה הייחודית של שטראוס ותאפשר לנו להמשיך ולבצע את הפעולות כמו גם להציג את הביצועים אשר בזכותם נמשיך להיות ראויים לאמונם של כל מחזיקי העניין שלנו".

 

בר דעה (65) נשוי +3 הוביל את תהליך המיזוג בין שטראוס לעלית וניהל את כלל הפעילות של שטראוס בישראל במשך 5 שנים. לאחר מכן יצא לארצות הברית כדי לנהל את פעילות החברה בצפון אמריקה, במהלך תקופה זו כיהן כמנכ"ל ויו"ר מקס ברנר ופיתח את השותפות עם פפסיקו שהתרחבה לשותפות גלובלית. בר דעה הקים את אובלה, פעילות הסלטים והמטבלים בשותפות עם פפסיקו מחוץ לצפון אמריקה, הפעילה כיום באוסטרליה, ניו זילנד, מקסיקו הולנד וגרמניה. בר דעה מכהן בהתנדבות כיו"ר הוועד המנהל של עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) ופעיל בהתנדבות בתנועת מכבי העולמית.

 

מוקדם יותר דיווחה שטראוס כי חברת הממרחים הבינלאומית סברה שבבעלות משותפת עם פפסיקו החליטה להתמקד בליבת פעילותה ומכרה את פעילות רטבי הסלסה שלה בארצות הברית לחברות STIR FOODS ו-PACIFICA FOODS העוסקות בייצור מרקים ורטבים. העסקה, שנחתמה בסוף השבוע, היא בהיקף של כ-10.5 מיליון דולר. השפעת העסקה על תוצאות קבוצת שטראוס איננה מהותית.

 

מכירת פעילות הסלסה תואמת את האסטרטגיה של סברה להתמקד בעסקי הליבה שלה הכוללים בעיקר חומוס, טחינה וגוואקמולה, הנמכרים תחת המותג סברה. הסלסה נמכרת תחת מותגים אחרים. בכוונת הרוכשים להמשיך ולהעסיק את עובדי פעילות הסלסה של סברה.

 

מנכ"ל סברה ואובלה תומר הרפז התייחס לעסקה: "נמשיך להתמקד בהעמקת הפעילות שלנו בתחומי החומוס, כמו גם הטחינה והגוואקמולה. אנו רואים שהצרכנים בארצות הברית מאמצים יותר ויותר מזון בריא וצריכת החומוס כמזון יום יומי הולכת וגדלה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x