$
פרסום ושיווק

דואר ישראל השיק כרטיס נטען רב מטבעי - שקל, יורו וליש"ט

הכרטיס נטען בעד 20 אלף שקל וניתן לשלם בו בשקלים, יורו ובליש"ט בארץ ובאירופה. שר התקשורת: "אפעל להפוך את בנק הדואר לבנק חברתי אמית"

אביב גוטר 13:1612.03.18
חברת דואר ישראל השיקה היום (ב') כרטיס נטען רב מטבעי אשר נטען בעד 20 אלף שקל, הניתן לתשלום בישראל ובאירופה בשקלים, יורו ובליש"ט. הכרטיס מצטרף לכרטיס השקלי ולכרטיס הדולרי של דואר ישראל, ללא צורך בחשבון בנק או בכרטיס אשראי.

 

מסקר שערכה דואר ישראל באמצעות מכון שילוב I2R, שיעור של 92% מבני הנוער בגילאי 18-14 נוהגים לקנות מוצרים באינטרנט בארץ ובחו"ל, וכמחציתם פעם בחודש. עוד עולה מהסקר כי בני נוער אוהבים להזמין בגדים (56%) ואביזרים לסלולר (55%), גאג'דטים (54%) ולאחר מכן אביזרים וקישוטים לחדר (41%) ונעליים (38%).

 

 צילום: שאטרסטוק

 

ההוצאה גבוהה יותר בקרב בנות (144 שקל לעומת 110 שקל בקרב הבנים), ובקרב גילאי 18-16 (143 שקל לעומת 104 שקל בקרב גילאי 14-15). 53% מבני הנוער משתמשים בעת ההזמנה בכרטיס האשראי של ההורים ו-41% מבני הנוער משתמשים בחשבון הפייפאל של ההורים, המקושר אף הוא לכרטיס אשראי. 18% מבני הנוער ציינו כי הם קונים דרך כרטיס נטען.

 

ממצא בולט נוסף שעלה בסקר מצא כי 33% מבין בני הנוער שקונים באינטרנט, אמרו שהם קונים לבד וההורים רק משלמים בסוף. 29% מבני הנוער מבצעים את הקניה יחד עם אחד ההורים, ו-29% מבני הנוער עורכים את הקניה לבד, בעיקר בנים בגילאי 16-18. בקרב המשלמים באמצעות כרטיס האשראי של ההורים על הקניות באינטרנט, כשליש ציינו כי הם מרגישים תלויים בהורים ועוד כרבע ציינו כי הם צריכים לחכות עם הקנייה עד שההורים יאשרו ויעבירו את כרטיס האשראי.

 

שר התקשורת, איוב קרא: "בזמן שהבנקים בוחרים את לקוחותיהם וסוגרים סניפים, בנק הדואר הוא הבנק של כולם. אפעל מול כל המשרדים כדי לסייע לאוכלוסיות החלשות ולהפוך את בנק הדואר לבנק חברתי אמיתי, המסייע בחינוך פיננסי לנזקקים". דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל הוסיף: "בנק הדואר מהווה חלק משמעותי וחשוב במרקם השירותים הרחב שחברת דואר ישראל מספקת כיום ללקוחותיה. מימוש החזון ייצר ערך משמעותי ללקוחות החברה בתחומי הסחר המקוון והקניות ברשת, תוך שילוב מגוון קהלים רחב לתוך הסביבה הגלובלית, המאפשרת את הורדת יוקר המחיה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x