$
פרסום ושיווק

ניאופרם נכנסת לתחום הטואלטיקה

ענקית היבוא והשיווק הישראלית נכנסת לתחום מוצרי הרחצה וטיפוח הגוף, ותנסה לנגוס ברווחי יוניליוור ופרוקטר אנד גמבל. המטרה: "לתפוס נתח שוק דו ספרתי"

אורנה יפת 06:4615.03.17

קבוצת ניאופרם נכנסת לשוק טיפוח הפרט וממשיכה במסעה להפוך לחברת מוצרי צריכה מובילה, לצד ענקיות כמו קימברלי קלארק, יוניליוור ופרוקטר אנד גמבל. ל"כלכליסט" נודע כי החברה, שלא פעלה עד כה בקטגוריית מוצרי הצריכה הכלליים בתחום הטואלטיקה, מותחת את מותג הדרמוקוסמטיקה שבבעלותה, "דוקטור עור", לקטגוריית טיפוח הפרט ומשיקה סדרת מוצרי רחצה וטיפוח הגוף: תחליבי רחצה, תחליב גוף, קרם ידיים, רגליים וסבון פנים.

 

דוקטור עור נוסד על ידי ד"ר דב סטמפלר. ב־2008 רכשה קבוצת ניאופרם את המותג וכיום היא מחזיקה בבעלות מלאה עליו.

ניאופרם תשקיע 4 מיליון שקל בהשקה. בשלב ראשון תשיק החברה את המוצרים ברשת סופר פארם ותצא בפרסום במדיות השונות, באתרי אינטרנט, בטלוויזיה, ובתצוגות חוץ־מדף בנקודות המכירה. בשלב שני תורחב הפריסה גם לרשתות השיווק. המותג יוצב על המדף לצד המוצרים דאב, קרמה, ופלמוליב, הנחשבים למוצרים היותר איכותיים בקטגוריית הרחצה וטיפוח הגוף.

 

 

"עד כה היה המותג פעיל רק בקטגוריית הדרמוקוסמטיקה, המגלגלת בישראל 120 מיליון שקל בשנה, עכשיו אנחנו נכנסים איתו לשוק של מיליארד שקל בשנה. ניאופרם שמה לה למטרה להיות שחקן מוביל בתחום מוצרי הצריכה", מסרה טלי אורן, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה. "הרעיון הוא לקחת את המומחיות של דוקטור עור בעור הפנים ולהעביר את הרכיבים הפעילים גם לעור הגוף. אנחנו החברה הראשונה שמשיקה מוצרי אנטי אייג'ינג לגוף. הבנו שעם דוקטור עור נוכל להיכנס לקטגוריות חדשות".

 

לדברי אורן, המטרה של ניאופרם מוצרי צריכה "לתפוס נתח שוק דו ספרתי של לפחות 10% בסגמנט הפרימיום בקטגוריה, אשר מגלגל 320 מיליון שקל בשנה". קטגוריית טיפוח הגוף כוללת בתוכה תתי־קטגוריות של שמפו ומרככים, תרחיצי גוף, תחליבי גוף, קרם ידיים, קרם רגליים, ועוד. על פי היעד שהציבה ניאופרם היא שואפת למכירות של לפחות 32 מיליון שקל בשנה בסדרת המוצרים החדשה.

 

המחזור של ניאופרם, בבעלותו של איש העסקים דוד פורר, הוא 400 מיליון דולר בשנה. החברה פועלת בקטגוריות הדרמוקוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה וטיפוח הבית. היא ביססה את מעמדה בשוק מוצרי הצריכה הישראלי, בין השאר הודות למותגי צריכה בינלאומיים שהיא מפיצה, בהם צנטרום, אדוויל וסימילאק.

 

ניאופרם מחזיקה בחברת ההפצה פרומדיקו, המשווקת את תחליף החלב סימילאק של אבוט האמריקאית, ומשווקת את בקבוקי התינוקות והמוצצים NUK. הכניסה של ניאופרם לשוק הטואלטיקה מעידה על הכוונות של החברה להתרחב ולהתחרות בענקיות הבינלאומיות אך גם ביצרניות ויבואניות מקומיות, כמו קוסמופארם, שסטוביץ, והמותגים הפרטיים לייף ושופרסל.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x