מילון כלכליסט
קניון הדרים נתניה
קניון הדרים נתניה  
צילום: קניון הדרים נתניה
 

פיאצה אאוטלט - קניון העודפים של נתניה והסביבה

קניון "פיאצה אאוטלט" ייפתח במהלך החורף הקרוב. זוהי פתיחה מחודשת לקניון הדרים הוותיק שנרכש על ידי חברת פרחי ביקל.

בשיתוף קניון הדרים 19.09.16

בימים אלה עובר הקניון הרחבה, שיפוץ, ושינוי פנים משמעותי במימון גורמים פיננסיים. השטח המסחרי במתחם המחודש יגדל ל- 12,000 מ"ר וישתרע על שתי קומות של שטחי מסחר אשר יכללו חנויות ממיטב המותגים, רשתות אופנה וכן מתחמי מסעדות, משרדים ובילוי.

הקניון יהפוך ממתחם מסחרי של כ- 7,000 מ"ר לקניון רחב ידיים בשטח מסחרי של כ- 12,000 מ"ר, אליו יתווספו מאות מקומות חנייה על פני 4 קומות מעל פני הקרקע.



בנוסף, מתוכנן להיבנות מגדל משרדים מודרני בשטח של כ-15,000 מ"ר.

 

הקניון המחודש תוכנן ע"י משרד האדריכלים ברעלי- לויצקי - כסיף ועיצוב הפנים בוצע על ידי משרד ראובני אדריכלים.

 

הסגנון הארכיטקטוני הינו בהשראת הפיאצה האיטלקית שהינה כיכר מרכזית וסביבה מתרכזים מקומות הסעדה, חנויות מרהיבות ומותגים מובילים, במחירי סוף עונה לכל השנה. תכנון זה משלב חדש עם ישן ודומה למרכזי קניות באירופה, המשלבים מסחר מודרני ומבחר חנויות חדשות סביב הפיאצה כעוגן מרכזי.

 

בקניון המחודש ימשיכו לפעול חנויות כמו שופרסל דיל, אופטיקה עין בעין, ומשרד הרישוי המרכזי של אזור השרון. לאלה יצטרפו רשתות מובילות כמו פוקס, צ'ילדרנס פלייס, מחסני תאורה, דלתא ועוד. כמו כן, בחודשים הקרובים תחל לפעול במקום תחנת דלק לרווחת באי הקניון, הרכבת והסביבה.

 

צילום: קניון הדרים נתניה

 

תוצאות סקר מיוחד שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה שכלל קבוצות מיקוד נרחבות, חשף את הצורך בהקמת קניון אאוטלט לרשתות מובילות, שיהפוך למוקד משיכה לאזור השרון מאחר וזהו קניון האאוטלט היחיד בין חיפה להרצליה ואף הראשון מסוגו באזור השרון.

 

בהתאם לנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדובר בכ- 500,000 תושבים לפחות הגרים באזור השרון.

 

קניון הדרים המחודש אטרקטיבי בשל מיקומו המרכזי המצוין. הקניון ממוקם בסמוך למחלף נתניה בכביש החוף ובסמוך לתחנת הרכבת נתניה. המיקום מקנה גישה קלה ומהירה לבאי הקניון ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית. עבור המבקרים המגיעים ברכבם, נוסף חניון עם מאות מקומות חנייה. באי הקניון יוכלו ליהנות אף מחניון הרכבת הממוקם סמוך לקניון. בעתיד מתוכננת העברתה של התחנה המרכזית נתניה סמוך לאזור זה.

 

על פי תוצאות הסקר של גיאוקרטוגרפיה המשיכה לקונספט האאוטלט החדש גבוהה מאוד, כפי שמלמדות תגובות הציבור. עוצמת המשיכה של הקונספט החדש עומדת על פי 2 בהשוואה למצב היום. קהל המטרה הביע נכונות להגיע לקניון בתדירות של כ-1.4 פעמיים בחודש בממוצע (בהשוואה לכ-0.7 פעמים בממוצע היום). על פי הסקר, במרחב הביקוש הקרוב מצויים כ-93 אלף משקי בית יהודיים וכ-15 אלף משקי בית ערביים.

 

כצפוי, תדירות הביקור בקניון הדרים תהיה גבוהה יותר בנתניה, בייחוד בשכונות המזרחיות, ובכפר יונה, פרדסיה ונורדיה (תדירות ביקור שמגיעה ל-2.5 פעמים בחודש).

 

שיווק קניון הדרים המחודש מבוצע על ידי עטיה נכסים ותהליך אכלוס החנויות נמצא בעיצומו.

 

לדברי רחל דמתי, מנכ"לית קניון הדרים "הקניון המחודש הינו בעל פוטנציאל עסקי ומסחרי גדול משתי סיבות עיקריות. האחת היא הקונספט הייחודי של חנויות עודפים עם מחירים מוזלים במתחם אאוטלט שיהוו חוויית קנייה ובילוי ייחודיים באזור השרון. השנייה היא מיקומו המרכזי ודרכי גישה נוחים הסמוכים לכבישים מרכזיים ולתחנת רכבת פעילה.

 

צילום: הוכן ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה

 

 

 

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות