מילון כלכליסט
אפליקציית JUMPER
אפליקציית JUMPER 
 

הסטארטאפ שמשגע את עולם הפרסום הצרכני מגייס משקיעים. הכירו את jUMPR!

jUMPR, האפליקציה שמקשרת בין מוצרים פיזיים לבין הדמיות אינטראקטיביות המופיעות על-גבי מסך הסמארטפון, ממשיכה לצמוח

בשיתוף jUMPR 27.03.16

מאז הקמתה, החברה הרכיבה רקורד מרשים של שיתופי פעולה ולקוחות, ביניהם פפסי מקס ישראל, וודקה ואן גוך, מועדון הלקוחות iStudent ועוד.

 

הקוד הייחודי של jUMPR מודפס על גבי מאות אלפי מוצרי מרצ'נדייז מיוחדים. מוצרים כגון הזמנות לחתונה, חולצות, ספלים, כרטיסי ברכה "מתעוררים לחיים" בעזרת טכנולוגיית מציאות רבודה.

 

מציאות רבודה (Augmented Reality) 

טכנולוגיה אינטראקטיבית אשר מחברת בין עצמים פיזיים (כמו שער במגזין למשל) לתוכן וירטואלי (וידאו, סאונד, הדמיות 3D ועוד) באמצעות יישום ייחודי.

 

חברות אשר מפרסמות ללקוחותיהן מסרים באמצעות jUMPR רוכשות קהל לקוחות אוהד, מעניקות חוויה צרכנית חדשה, ומאריכות את זמן החשיפה למוצר ולתכנים פרסומיים.

 

השימוש ב jUMPR עונה על הרצון לייחודיות, להפתיע, להעניק חוויה בלתי נשכחת, וחווית המשתמש קלה, נוחה וחשוב מכל מהנה.

 

דוגמה לעיצוב ההזמנה לחתונתם של ציון ברוך ויאנה יוסף:

 

הזמנה לחתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף
הזמנה לחתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף צילום: jumpr

 

הפלטפורמה של jUMPR מאפשרת לרוכשים להעצים את חווית המוצר. באמצעות הפלטפורמה, הגולש בוחר באופן עצמאי מוצר, מעצב אותו כרצונו בעזרת העורך המשוכלל, ובוחר את התכנים הוירטואלים שיופיעו.

 

לראשונה מתאפשר למשתמשי קצה לעצב בעצמם ולרכוש און ליין מגוון מוצרים המשלבים בתוכם תכנים אישיים, להקרין אותם באמצעות האפליקציה ולהזין תכני המשך.

 

מה דעתם של יועצי ההשקעות?

שוק אפליקציות ה- AR העולמי נאמד בכ- 82 מיליון דולר בשנת 2012. יש הצופים כי שוק אפליקציות ה- AR יצמח באופן אקספוננציאלי עד לצפי של כ- 5.2 מיליארד דולר בשנת 2017.

חברות ענק כמו Google, Microsoft, HTC ו-Sony מחפשות השקעות אטרקטיביות בסטארט-אפים בתחום זה לאחר שחברת Facebook השקיעה בשנת 2015 כשני מיליארד דולר בסטארט-אפ Oculus.

היקף השוק הישראלי לפי התחזיות בתחום ה- AR בשנת 2017 על כ- 330 מיליון ₪.

רוצים להשקיע? לחצו כאן

 

jUMPR מתרחבת לעולם הפרסום

החברה פיתחה אסטרטגיה עסקית ייחודית, המאפשרת לה להשתלב במגזר העסקי, ולשמש אפיק שיווק בעל ערך מוסף לחברות ותאגידים.

 

הערך הפרסומי של jUMPR עבור חברות גדולות יגדל ככל שההיכרות הרחבה עם האפליקציה תגדל, ולכן jUMPR מתכוונת להגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות הפרטיים שלה, ומשם לפנות לחברות בינוניות, גדולות ותאגידים שייעזרו ב-jUMPR בכדי להגיע אל לקוחות.

 

jUMPR מגייסת משקיעים

הסטארטאפ הצעיר נהנה מצמיחה משמעותית, וכנהוג בכל סטארטאפ גם jUMPR יוצאת לסבב גיוס משקיעים נוסף.

 

jUMPR בוחרת לצעוד בדרך החדשנות גם בתהליך גיוס המשקיעים, ומגייסת באמצעות שיטת "השקעות המונים". בשיטה זו, ובאמצעות הפלטפורמה של "פיפלביז – עסקים חברתיים", החברה מציעה שותפות ברווחים תמורת השקעה.

 

הפלטפורמה מאפשרת לסטארטאפים כדוגמת jUMPR לגייס הון מההמונים תמורת מניות בחברה, וזאת באמצעות חלוקת סכום ההשקעה הכולל למספר רב של "חתיכות קטנות". כך מתאפשר לכמות גדולה של משקיעים "קטנים" להשקיע סכומים נמוכים, ועל-ידי כך להיחשף להשקעות שטרם היו נגישות בעבורם בעבר.

למידע נוסף על השקעה במיזם ניתן להשאיר פרטים בעמוד הפרויקט.

מידע ופרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 073-7587647

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות