מילון כלכליסט
מושיק גלאמין
מושיק גלאמין 
צילום: עידו לביא
 

מושיק גלאמין נבחר זו שנה שניה כפרזנטור של חברת אלוני

גלאמין מומחה להום סטיילינג יקבל עבור הקמפיין 160,000 שקל

07.09.15

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, בחרה במומחה להום סטיילינג, מגיש הטלוויזיה, השחקן ושדרן הרדיו מושיק גלאמין, כפרזנטור החברה, זו שנה שניה ברציפות.



גלאמין יקבל עבור הקמפיין 160,000 ₪ סכום זהה לזה שקיבל בשנה ראשונה.

 

הקמפיין בהשתתפות גלאמין יעלה באמצעות משרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסונוב" ויתוקשר בערוצי המדיה השונים בימים הקרובים.

 

ענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק בחברת אלוני מסרה: " לאור הצלחת הקמפיין של השנה שעברה וממחקרים שערכה חברת אלוני, עולה כי האהדה כלפי מושיק גלאמין גבוהה מאוד בקרב קהל המשפצים והבונים - נשים וגברים כאחד ועל כן הוא מהווה בחירה נכונה לחברה".

   

מושיק גלאמין
מושיק גלאמין צילום: עידו לביא

 

לדבריה: "הבחירה בגלאמין זו שנה שניה ברציפות, הנה אך טבעית על בסיס החיבור בין עולמות העיצוב וההום סטיילינג, המסמלים גם את הקשר בין האדריכלים, מעצבי הפנים והלקוחות הפרטיים. אין ספק כי גלאמין מסמל ערכים העולים בקנה אחד עם ערכי המותג: הענקת שירות אישי, ליווי מקצועי וחווית קניה ברמה בינלאומית".

 

בנוסף לקמפיין, תערוך החברה פעילות מאסיבית ב- 7 אולמות התצוגה של הרשת בהשתתפותו של גלאמין, השקות מוצרים חדשים, אירועי אדריכלים ומעצבים, תערוכות, הרצאות, סדנאות ועוד.

 

גלאמין החל דרכו בשנות ה-90 כחבר בלהקת הנוער התל אביבית "השכנים של צ'יץ" ובשנת 1995 שיחק במחזמר "דוד".

 

גלאמין החל להתמקצע בתחום האופנה, כשעשה סטיילינג לצילומי הקטלוגים של חברות אופנה גדולות ומובילות. במקביל החל בקריירת הנחיה בטלוויזיה ובסוף שנת 2003 הצטרף למגזין הנוער "אקזיט". משנת 2007 החל להגיש מדי בוקר את מגזין החברה והתרבות של רדיו תל אביב ובשנת 2010 הצטרף לצוות מנחי ערוץ הילדים ושיחק בסדרה "אבודים באפריקה".

 

בשנת 2012 החל לעסוק בעיצוב סטיילינג לבית ונבחר להנחיית תכנית העיצוב "בא לחדש לכם", המשודרת בערוץ 2. בנוסף, השיק גלאמין מייזם שנקרא "אינסטבלוק, המאפשר להדפיס תמונות מחשבונות האינסטגרם והפייסבוק האישיים על גבי בלוקים ועץ ולשלב אותן כחלק מעיצוב הבית.

 

חברת אלוני נוסדה בשנת 1946 והיא החברה הוותיקה בארץ בתחום עיצוב הבית ומוצרי גמר הבניה, המובילה את תחום הריצופים בישראל מאז הקמתה. פעילות החברה מתרכזת ב- 7 אולמות תצוגה הפזורים ברחבי הארץ ומתמחים במתן פתרונות עיצוב לבתים פרטיים ומבנים ציבוריים בעלי צרכים מגוונים ומשתנים.

 

חברת אלוני משווקת מגוון רחב של ריצופים - שיש ואבן, טראצו, פרקט, פורצלן, קרמיקה וכן, כלים סניטרים וברזים ממגוון חברות בינלאומיות ,בלעדיות ומקומיות מובילות .

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות