טאבולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ג'ובוקיט
במסגרתו ישובצו תכנים מומלצים שיסופקו על ידי טאבולה בכלל עמודי האתר Ebaumsworld.com הנמצא בבעלותה של ג'ובוקיט
14:00
17.08.15
חברת ג'ובוקיט החזקות, הפעילה אתרי אינטרנט בתחום הבידור והתעסוקה, חתמה על הסכם מסחור פרסום חברת הפרסום מבוסס התוכן טאבולה (Taboola), במסגרתו ישובצו תכנים מומלצים שיסופקו ע"י טאבולה בכלל עמודי האתר Ebaumsworld.com הנמצא בבעלותה של ג'ובוקיט.
קראו עוד בכלכליסט:

אדם סינגולדהצילום: אוראל כהן
"שני ההסכמים שחתמנו עם הם חלק מתוכנית גלובלית, שתכליתה למקסם את שטחי הפרסום של האתר, עשינו היום צעד חשוב בדרך להשיג מטרה זו. מדובר בהסכם בעל חשיבות רבה עבורנו" אומר אריק פילסטיין, מנכ"ל ג'ובוקיט. "ההסכם עם טאבולה יאפשר לנו, להמיר את התעבורה המאסיבית והאיכותית לה זוכה Ebaumsworld.com ולצמוח בהיקף ההכנסות".
Ebaumsworld.com מבוסס על תוכן גולשים ומאגד סיפורים מצחיקים, מרגשים, מעניינים וסנסציוניים בנושאים שונים. בשנת 2014 נרשמו 350 מיליון מבקרים בלמעלה מ-4.6 דפים נצפים.


