$
פרסום ושיווק

קפה ג'ו בלי קפה: הרשת עוברת מיתוג מחדש ושמה קוצר לג'ו

רשת קפה ג'ו עוברת מיתוג מחדש בהשקעה של 5 מיליון שקל. כל אחד מסניפיה עוצב כמו טוסקנה, רודוס, ניו אורלינס ולונדון

נורית קדוש 09:1303.08.14
רשת קפה ג'ו יוצאת לראשונה מאז ייסודה לפני 17 שנה במהלך למיתוג מחדש בהשקעה של 5 מיליון שקל. במסגרת המהלך קוצר שמה של הרשת לג'ו, והומצא לה קונספט חדש המבוסס על קישור בינה לבין ארבעה יעדי נופש אטרקטיביים בעולם: טוסקנה, רודוס, ניו אורלינס ולונדון.

המהלך נועד לייצר בידול מרשתות קפה מתחרות, וכחלק ממנו שונתה נראות הסניפים כך שכל אחד מהם ייראה כמו אחד מיעדי הנופש. במקביל נוצר לוגו חדש, והתפריטים, מדי העובדים והאביזרים הנלווים (כמו כוסות הטייק אוויי) עוצבו בהתאם.

 

הדמיה של הסניף הממותג החדש של ג'ו הדמיה של הסניף הממותג החדש של ג'ו

 

לדברי שי לידור, מנכ"ל הרשת, המיתוג החדש כבר הושלם בסניפי הרשת ברחובות, צומת ראם וקסטינה, וכתוצאה מהמהלך מורגשת בהם עלייה בהיקף הפעילות: "בסניפים הראשונים שעברו תהליך מיתוג נרשמה עלייה חדה במכירות של כ־20% בשבוע הראשון. עד סוף 2014 צפויים להשלים את המיתוג עשרה סניפים נוספים. במהלך 2015 יושלם המהלך בכלל סניפי הרשת".

 

עוד מוסיף לידור כי "המיתוג הוא צעד ראשון באסטרטגיה החדשה של החברה. ישיבה בבית קפה היא זמן לאסקפיזם עבור הלקוח. לכן החלטנו לספק לצרכן סביבה נעימה להיות בה".

 

הרשת מונה 240 סניפים, ומתוכם 35 שפועלים כבתי קפה עצמאיים, והיתר כאלה שפועלים כנקודות מכירה בחנויות הנוחות מנטה של חברת דלק ובמתחמי עסקים. בספטמבר 2011 רכשה דלק ישראל 51% מהרשת, שקולה מדי חודש 20 טונות פולי קפה במפעל שלה בחולון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x