• תפריט
בורסת ת"א

בלעדי לכלכליסט

עולה על הפסים: אלקטרה זכתה במכרז לתחנת האומה בירושלים

עלות הקמת תחנת הרכבת מוערכת ב־230 מיליון שקל, והרווח הגולמי נאמד ב־20 מיליון שקל. הפרויקט כולל 4 רציפים, מנהרת מילוט ומבנה עליון

ערן סוקול 08:2116.12.13

חברת אלקטרה, בניהול איתמר דויטשר, זכתה במכרז לבניית תחנת הרכבת "האומה" בירושלים, תמורת 250 מיליון שקל. עלות הפרויקט, אשר יוקם בין בנייני האומה לתחנה המרכזית, מוערכת ב־230 מיליון שקל, והפרויקט צפוי להניב לחברה רווח גולמי בשיעור של כ־10%.  

הפרויקט יבוצע על ידי החברות־הבנות אלקטרה תשתיות חופרי השרון, אלקטרה בנייה ואלקטרה M&E.

 

הפרויקט כולל ארבעה רציפים לנוסעים, מנהרת מילוט באורך של 220 מטר ומבנה התחנה, המתחבר לירידה תת־קרקעית בעומק של 8 מטרים לרציפי הרכבת. העבודות צפויות להתחיל בחודש ינואר 2014 ולהימשך כ־42 חודשים. הפרויקט הנו חלק מפרויקט הרכבת המהירה מתל־אביב לירושלים.

 

איתמר דויטשר. אלקטרה צומחת איתמר דויטשר. אלקטרה צומחת

 

בניית תחנת רכבת האומה משלימה את קטע ד', פרויקט שבו יחפרו מנהרות תת־קרקעיות לשימוש רציפי הרכבת בירושלים, בביצוען של אלקטרה תשתיות חופרי השרון ואלקטרה בנייה.

מה דעתך על מניית אלקטרה:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

אלקטרה מקבוצת אלקו נסחרת בשווי שוק של 1.68 מיליארד שקל. מניית החברה זינקה ב־51% בשנה האחרונה ונסחרת כעת במכפיל רווח של 12.45. החברה הציגה יחס הון למאזן של 26% ברבעון השלישי של השנה.

 

החברה פועלת כיום באמצעות החברות־הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות, אחזקה וסחר; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום; ומגזר הזכיינות.

 

בואו לדבר על השוק בפורום ספונסר >> 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x