• תפריט
פרסום ושיווק

רולטיים קיבלה את הזיכיון על גוצ'י

רשת התכשיטים Impress של רולטיים תשווק את התכשיטים של מותג היוקרה

אורנה יפת 08:3217.10.13

יבואנית התכשיטים ושעוני היוקרה רולטיים, המפעילה את רשת אימפרס, קיבלה את הזיכיון לשווק בישראל את תכשיטי גוצ'י, כך נודע ל"כלכליסט". עד כה מכרה החברה בארץ את שעוני המותג בלבד. כעת מתכוונת רולטיים לשווק בארץ קולקציה של עגילים, שרשראות וטבעות תחת המותג.

 

"במשך שנים בחברה העולמית לא חשבו שישראל מתאימה למכור את תכשיטי המותג", מסביר אבי מרקוביץ', מנכ"ל קבוצת רולטיים, המייבאת מותגים בינלאומיים כמו שעוני סווטש, טיסו, אומגה ועוד. "גם אנחנו התלבטנו עם החברה הבינלאומית במשך שנה, ולפני חצי שנה הקמנו בקניון רמת אביב מיצג של התכשיטים כדי לראות את התגובות של הקהל למותג. בעקבות התגובות החיוביות החלטנו שנכון להביא את המותג לישראל".

 

2,400 שקל - המחיר ההתחלתי של טבעת של ג'וצי שתימכר ברשת 2,400 שקל - המחיר ההתחלתי של טבעת של ג'וצי שתימכר ברשת

 

לדברי מרקוביץ', "מדובר בתכשיטים שאינם במחירים יקרים מאוד. גם זוג צעיר יכול לרכוש טבעת של גוצ'י'".בשלב ראשון תושק הקולקציה בסניף אימפרס בקניון רמת אביב, ולאחר מכן תיכנס גם לחנויות הרשת בקניון איילון, עזריאלי תל אביב ועוד. "לאימפרס 11 סניפים, אבל המותג לא מתאים לכל מקום ולא ייכנס לכל הסניפים", אומר מרקוביץ'.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x