• תפריט
פרסום ושיווק

"קפה ג'ו תהפוך לרשת בתי הקפה המובילה בישראל בתוך שנתיים"

אבי בן אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל, מאמין כי בסוף תהליך הפריסה - כאשר תמנה ג'ו 250 סניפים בתוך רשת מנטה ועוד 10 סניפים עצמאיים - תעבור הרשת את ארומה ואת רשת חנויות ילו

אורנה יפת 14:1426.03.12

"רשת קפה ג'ו בפריסה של מנטה תהפוך לרשת בתי הקפה המובילה בישראל בתוך שנתיים, ואף תעבור את רשת ארומה" - כך אמר היום (ב') אבי בן אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל. בסוף תהליך הפריסה, תמנה ג'ו 250 סניפים כחנות בתוך חנות, בתוך רשת מנטה. 10 סניפים יהיו סניפים עצמאיים של קפה ג'ו שיוקמו

בתוך מתחמים קמעונאיים של דלק ויופעלו באמצעות זכיינים.

 

שיתוף הפעולה הוא המשך של עיסקה במסגרתה רכשה דלק 51% מרשת קפה ג'ו. העיסקה נעשתה לפי שווי חברה של 18 מיליון שקל, כאשר דלק הזרימה 13 מיליון שקל באמצעות מניות והלוואות מהבנקים.

 

עיקר הפריסה תהיה באמצעות פורמט של דלפקי ג'ו ממותגים בסניפים של מנטה, כאשר בחלקם יהיה תפריט מצומצם, ובסניפים הגדולים יותר תפריט מורחב. החידוש מבחינת מנטה הוא כניסה מסיבית לתחום מוצרי המזון און דה גו שתייצר עבורה קפה ג'ו, ביניהם סנדביצ'ים, עוגות וקינוחים וסלטים. כמו כן, יימכרו בסניפים מוצרי קפה נילווים כגון מקינטות.

 

בן אסאייג מסר כי אין בכוונת מנטה להשתלב בטרנד של מכירת מכונות אספרסו ביתיות, כפי שעושה המתחרה ילו וכפי שעושות חלק מרשתות השיווק. בשנה הראשונה ייפתחו דלפקי ג'ו ב-100 סניפים של דלק, בהשקעה של 6 מיליון שקל.

 

למרות שילו הייתה הראשונה להוביל את עולם הקפה בחנויות הנוחות והקימה דלפקים של המותג לוואצה בסניפים, בן אסאייג אינו חושש להצהיר כי בכוונתו לקחת מובילות על תחום הקפה ועל מוצרי המזון לדרך. "אנחנו מתכוונים לעשות מהפכה בעולם הקפה ולהיות מובילים בו". לדבריו, מחזור המכירות של מנטה בשנת 2011 עמד על 276 מיליון שקל (ללא 10 סניפים שבזכיינות) ובשנת 2012 מצפים בחברה להכפלה של המחזור ממכירות קמעונאיות. "היעד שלנו להגיע למכירות של 700 מיליון שקל עד מיליארד שקל בתוך חמש שנים", מסר אסאייג. מנטה מונה כיום 187 סניפים ובשנה הנוכחית תפתח דלק 10-15 סניפים נוספים של מנטה. בשנה שעברה נפתחו 20 סניפים חדשים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x