• תפריט
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט": קפה גרג מסתערת על שוק הנדל"ן

הרשת תתמקד ברכישת שטחי נדל"ן במקום לשכור שטחים שישמשו כסניפי הרשת. המטרה: לצאת אל מחוץ לקניונים ולהתרחב אל מרכזי הערים

אורנה יפת 07:0308.07.10

רשת קפה גרג משנה כיוון: שלושת השותפים ברשת, יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, החליטו להתמקד ברכישת נכסי נדל"ן כדי שישמשו כסניפי הרשת, במקום לשכור שטחים כפי שנהגה הרשת עד היום.

 

לאחרונה קנו השותפים עם משקיעים נוספים נכסי נדל"ן בקריית אתא, בחיפה ובאשקלון – שעתידים

להיהפך לסניפי הרשת. בקריית אתא ובאשקלון נרכשו שתי חנויות צמודות בכ־2 מיליון שקל וב־1.5 מיליון שקל בהתאמה. בחיפה רכשו השותפים דירת קרקע ישנה בכ־700 אלף שקל, וכעת השותפים מנהלים מו"מ לרכישת שטח נוסף בשדרות רוטשילד בתל אביב.

 

גודל הסניפים החדשים ינוע בין 100 ל־200 מ"ר. בפתיחת כל אחד מהם יושקעו כ־1.5 מיליון שקל נוספים, מעבר להשקעה הראשונית.

 

המגמה החדשה תאפשר לרשת להרחיב את פעילותה מחוץ לקניונים שבהם אי אפשר לרכוש שטחי נדל"ן. כיום רק 20 מתוך 56 סניפי הרשת אינם ממוקמים בקניונים. בעקבות האסטרטגיה החדשה תוכל הרשת להתרחב אל מרכזי הערים.

 

"המטרה שלנו היא לרכוש כמה שיותר נדל"ן שיהיה בבעלותנו מחוץ לקניונים", מסביר מלכה. "במקום לשלם דמי שכירות, 'נרוויח' את הנכס שיהיה שלנו לאחר כמה שנים". לדברי מלכה, בקניית נכסי נדל"ן התשואה גבוהה, והנכס מחזיר את עצמו לאחר תקופה של עשר שנים בממוצע. "בגן העיר בתל אביב פתחנו לאחרונה סניף בשכירות, אבל היתה הזדמנות שפספסנו לרכישת הנכס, שבסופו של דבר קנתה רשת קסטרו", אומר מלכה.

 

הרשת הוקמה ב־1994, כסניף יחיד של אספרסו בר במרכז הכרמל. את הסניף הקים אמריקאי בשם גרג, וב־2000 עברה הבעלות על הסניף למלכה ולאלמוג. ב־2008 הצטרף אדרי לשותפות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x