• תפריט
פרסום ושיווק

קבוצת קאופמן רכשה את רשת Happytie

בעלי רשת ד"ר גב ורשת הריהוט נטוצי, האחים רונן ואלון קאופמן רכשו את רשת המתנות לגבר מידי מוריס טהרני. עלות העסקה ושדרוג הסניפים - 10 מיליון שקל

אורנה יפת 09:0201.06.10

האחים רונן ואלון קאופמן, בעלי קבוצת קאופמן, המרכשו את יבואנית המתנות רשת חנויות Happytie המתמחה במוצרי פופ ומתנות לגבר, מידי איש העסקים מוריס טהרני. היקף העסקה, כולל שדרוג החנויות, נאמד ב־10 מיליון שקל.

קבוצת קאופמן מחזיקה ברשת Happytie באמצעות חברת הבת Unique המייבאת מתנות יוקרה לגבר ולבית ומשווקת אותן באמצעות רשתות קמעונאיות.

 

 

עם רכישת רשת Happytie הופכת החברה לשחקן בשוק הקמעונאי לצד הרשתות ניומן וג'נטלמן שפונות לגברים, והמשביר, סוהו וגולף אנד קו שמשווקות מתנות לכל המשפחה. שוק המתנות בישראל מגלגל כ־9.5 מיליארד שקל בשנה, 100 מיליון שקל מתוכם בשוק המתנות לגברים.

 

Happytie מונה כיום 15 חנויות הממוקמות בקניונים. רוני דרייפוס, מנכ"ל Unique, אמר ל"כלכליסט" כי בכוונת החברה להקים בשנתיים הקרובות עשר חנויות נוספות של הרשת. "Unique עוסקת ביבוא מותגים בינלאומיים בתחום המתנות, ועמדו בפנינו שתי אפשרויות: להקים רשת מהיסוד ולפתוח חנות, או לרכוש רשת קיימת שכבר יש לה חנויות במיקומים טובים, ולפתח אותה".

 

לחנויות Happytie יוכנסו מותגים בינלאומיים, רובם אירופיים, מתחומי העיצוב והיין, וכן גאדג'טים, ארנקים, עניבות, מכונות גילוח ועוד. "נעשה שינוי מסחרי ברשת שיכלול מגוון מוצרים מחו"ל, ובהם מותגי יוקרה בתחום המתנות: לקסון, פיליפי ופיקוואדרו. נוסף על כך, נעצב את חלונות הראווה ואת המראה הפנימי של החנויות", הוסיף דרייפוס. "עד כה הן נראו עמוסות במוצרים, והכוונה שלנו היא לשנות את חוויית הקנייה. הבאנו סטייליסטיות שחילקו את החנויות לפי עולמות תוכן, וכעת הסניפים מסודרים יותר ללקוח".

 

בעקבות הרכישה תמצב החברה את חנויות Happytie כרשת מתנות, המשווקת מוצרים במחירים הנעים בין 100 ל־300 שקל. "בסקרים שעשינו גילינו שיש צורך אמיתי בחנויות של מתנות לגבר, והחלטנו לעשות מהפכה בתחום זה וליבא מותגים במחירים שווים לכל נפש. יהיו גם מוצרים יקרים מ־300 שקל ומעלה, אבל הם יהיו במגוון מצומצם יחסית. לא נהיה פדני", אמר דרייפוס.

 

ב־2009 גלגלה רשת Happytie מחזור של 30 מיליון שקל, והיעד הכספי של קבוצת קאופמן הוא להגדיל את המכירות ב־50% בתוך שנתיים. חברת Unique נמנית עם קבוצת קאופמן שבבעלות האחים רונן ואלון קאופמן.

 

הקבוצה עוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי בריאות, נוחות, לייף סטייל וריהוט, והיא מפעילה את הרשתות ד"ר גב, נטוצי ואיטלסופה. לאחרונה אף פתחה הקבוצה שתי חנויות של מותג ספות יוקרתיות - לייזי בוי.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x