• תפריט
פרסום ושיווק

ריקושט משיקה מותג בגדים ידידותי לסביבה

מנכ"ל החברה חמי טפרברג מעריך כי המהלך יעלה את מחזור המכירות של החברה, העומד על כ-100 מיליון שקל, ב-30%-40%

מיכל תוסייה כהן 09:5802.05.10

חברת הציוד למטיילים ריקושט משיקה לראשונה מותג בגדים פרטי של הרשת, בהשקעה של 4 מיליון שקל. המותג ייקרא אקוספירה, והבגדים יהיו מיוצרים ממרכיבים ידידותיים לסביבה. מנכ"ל החברה חמי טפרברג מעריך כי המהלך יעלה את מחזור המכירות של החברה, העומד על כ־100 מיליון שקל, ב־30%־40%.

 

המותג

אקוספירה יפעל תחת מותג אחר של הרשת, דזרט סנואו, ובשלב הראשון יימכרו בו בעיקר בגדי אאוט־דור לעונת הקיץ, וכן הלבשה תחתונה, למשל תחתונים העשויים מבד שנוצר מעץ במבוק וחולצות מכותנה אורגנית. בשלב השני יימכרו ברשת גם בגדים לעונת החורף. בנוסף יפעל תחת מותג הבגדים הפרטי גם ליין בגדים מיוחד לרוכבי אופניים, שמחירם צפוי להיות נמוך משאר המותגים הקיימים בשוק בתחום הספורט.
לדברי טפרברג, "הרשת החליטה להתמקד בשני תחומים: טיולים וקמפינג. מותג הבגדים הפרטי נועד להיות מוצר משלים שמשתלב עם אופנת הקז'ואל, תחת התפיסה שלנו כחברה שאומרת שאנחנו צריכים לשמור על הסביבה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x