ריקושט משיקה מותג בגדים ידידותי לסביבה
מנכ"ל החברה חמי טפרברג מעריך כי המהלך יעלה את מחזור המכירות של החברה, העומד על כ-100 מיליון שקל, ב-30%-40%
חברת הציוד למטיילים ריקושט משיקה לראשונה מותג בגדים פרטי של הרשת, בהשקעה של 4 מיליון שקל. המותג ייקרא אקוספירה, והבגדים יהיו מיוצרים ממרכיבים ידידותיים לסביבה. מנכ"ל החברה חמי טפרברג מעריך כי המהלך יעלה את מחזור המכירות של החברה, העומד על כ־100 מיליון שקל, ב־30%־40%.
המותג
לדברי טפרברג, "הרשת החליטה להתמקד בשני תחומים: טיולים וקמפינג. מותג הבגדים הפרטי נועד להיות מוצר משלים שמשתלב עם אופנת הקז'ואל, תחת התפיסה שלנו כחברה שאומרת שאנחנו צריכים לשמור על הסביבה".