$
פרסום ושיווק

רבוע כחול השיקה את מגה בול: "זו תהיה הרשת שתציע את המחירים הכי זולים"

לדברי מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, תת הרשת החדשה בנתה סל של 30 מוצרי בסיס שמחירם יהיה זול ביחס למחיר ברשתות מתחרות. השקת הרשת תלווה בקמפיין מבית מקאן אריקסון, בכיכובו של אברי גלעד

אורנה יפת וגלי ברגר 15:0123.12.08
רבוע כחול השיקה היום (ג') את מגה בול, תת רשת Heavy discount, שבה הושקעו 30 מיליון שקל. הרשת שמה דגש על המחיר ולדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, זו תהיה הרשת שתציע את המחירים הכי זולים ללקוחות. "לא יהיו מבצעים אבל במחירים קבועים נהיה הכי זולים", אמר וורמברנד.

 

המנטרה

של המחיר אינה חדשה בשוק הקמעונאות ואינה ייחודית למגה בול. החדשנות ברשת באה לידי ביטוי בסל החסכון אותו מציעה הרשת לצרכן. הרשת בנתה סל של 30 מוצרי בסיס ומתחייבת שמחירם יהיה זול ביחס למחיר ברשתות מתחרות. על פי תחשיבים שהוצגו, החסכון על הסל מגיע ל-92 שקל, אך לשאלה מה יקרה אם מחר יורידו המתחרים את מחירי המוצרים הללו, הגיב וורמברנד: "גם אנחנו יודעים להחזיר מלחמה". לדבריו, ברשת לא יהיו מבצעים וגם לא התניות ואותיות קטנות. ולמרות ההצהרה, הרשת מגבילה את הקנייה של מוצרי הסל לשלוש יחידות מכל מוצר, וההנחה תינתן בקנייה של 15 מוצרים ומעלה מתוך הסל. מתוך 30 המוצרים בסל, 5 הם של קבוצת שטראוס: מאגדת שני שוקולד, מארז שישיית שוקולד פרה, חטיפי מיני עלית, עוגות בראוניס ומארז תפוצ'יפס. סל המוצרים יהיה קבוע ויעודכן מדי מספר חודשים.

 

"אנחנו יוצאים באסטרטגיית מחיר חדשה ואומרים לצרכן שהוא לא צריך לקנות היום את הכל, כי גם מחר יהיו אותם מחירים. אנחנו מציעים לו להגיע לרשת עם רשימת קניות רק של הדברים שהוא צריך", אמר וורמברנד.

 

לדבריו, המטרה בתוכנית סל החסכון היא שהלקוח יקנה רק מה שהוא באמת צריך. "צמצמנו את המגוון, אבל נציע מארזים גדולים יותר". נודע, כי הספקים הגדולים ישיקו ברשת מארזים מיוחדים של קורנפלקס כריות, במבה, בייגלה של בייגל בייגל, משחת שיניים קולגייט ועוד.

 

במסגרת חוק סימון המחירים של התמ"ת, מסומנים על מדפי הרשת גם המחירים ל-100 גרם, על מנת שהלקוח יוכל להשוות ולבדוק איזה מוצר זול יותר. כמו כן, בחרה הרשת לציין על המדף את המוצר הזול ביותר בקטגוריה.

 

במגה בול הושק גם לראשונה המותג הפרטי של הקבוצה שבשלב הבא יתרחב גם לרשתות מגה ומגה בעיר. "לקוחות כרטיס YOU יזכו להנחה נוספת של 5% על מוצרי המותג הפרטי", אמר וורמברנד. השקת הרשת תלווה בקמפיין מבית מקאן אריקסון, בכיכובו של אברי גלעד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x