$
פרסום ושיווק

חברת twisted fly משיקה כלי מחקרי העוסק בניתוח תוכן גולשים

ממצאי הניתוח שיעניק הכלי החדש רלוונטים לתחום האופליין והאון ליין, במטרה לבצע ניטור של השיחות ברשת – פורומים, טוקבקים, בלוגים, רשתות חברתיות ולהציג דו"ח בעל היבטים איכותניים, כמותיים ואנתרופולוגיים

מיטל זדה 12:1615.09.08

חברת twisted fly, מיזם משותף של יעל ברזם ושל חברת האינטראקטיב twisted בבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן, משיקה כלי מחקרי חדש העוסק בתכנון אסטרטגיה שיווקית וניתוח תוכן גולשים. המכשיר אמור לסייע להבנה ועיצוב הפעילות השיווקית של הפירמה ברשת ומחוצה לה.

 

ממצאי הניתוח
שיעניק הכלי החדש רלוונטים לתחום האופליין והאון ליין, במטרה לבצע ניטור של השיחות ברשת – פורומים, טוקבקים, בלוגים, רשתות חברתיות ולהציג דו"ח בעל היבטים איכותניים, כמותיים ואנתרופולוגיים.

 

בחברה מסבירים כי למעלה מ-50% מהישראלים נמצאים כיום בזירות השיחה באינטרנט ומקיימים ביניהם דיאלוגים ורבי שיח על מותגים ושירותים שונים. כך הופכת רשת האינטרנט לקבוצת מיקוד המונית המשוחחת על כל נושא שבעולם בצורה שקופה ואמיתית, ללא הפרעות, ללא הטיות מחקריות וללא חסמים פסיכולוגיים. המשתתפים בקבוצת מיקוד המונית זו משקפים את "חוכמת ההמונים". "twisted fly מקשיבה לשיחות "כמו זבוב על הקיר" ומלקטת את המידע", מסבירים בחברה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x