$
פרסום ושיווק

סטימצקי תכניס את צליל ל־7 חנויות

הפורמט יהיה של חנות בתוך חנות. במקביל חנכה הרשת את חנות הדגל שלה במרכז ממילא שבירושלים

גלי ברגר 07:1827.05.08

סטימצקי תקים שבע פינות מכירה של רשת המוזיקה צליל בשבעה סניפים של הרשת, כך נודע ל"כלכליסט". הפורמט יהיה של חנות בתוך חנות. סטימצקי רכשה את צליל לפני כחודשיים.

 

אתמול חנכה הרשת את חנות הדגל שלה במרכז ממילא שבירושלים בבניין הנועד לשימור. החנות מתפרשת על ארבע קומות

בשטח של 950 מ"ר, ובקומה השלישית נמצאת חנות של צליל לממכר דיסקים ודי.וי.די.

 

בכניסה לקומה ניצב קיר של חברת iDigital, המשווקת את אפל בישראל, ובו ניתן להתנסות בנגני המוזיקה השונים של החברה באמצעות אוזניות ואף לרכוש את המוצרים. איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, אמרה שהציעה ל־iDigital לשתף פעולה בשלוש־ארבע חנויות נוספות. ערן תור, מנכ"ל iDigital, סיפר שכרגע מדובר בסניף פיילוט.

 

בחנות בממילא הושקעו 8 מיליון שקל. סטימצקי השכירה חלק משתי קומות לרשת קפה קפה. בכוונת סטימצקי להפוך את חנות הדגל בממילא למרכז פנאי ותרבות, ובין השאר לערוך אירועים במרפסת הגדולה ובשטח הכניסה לחנות.

 

בראל הודתה אתמול כי עם מינויה לתפקיד לפני כשנתיים ניסתה להיפטר מהחנות הענקית, אך אלפרד אקירוב, היזם והבעלים של ממילא, שכנע אותה לא לוותר עליה. החנות כוללת, נוסף על שתי קומות של ספרים באנגלית ובעברית, משחקים לילדים, מזכרות הקשורות בישראל ועוד.

 

בראל העריכה כי יותר מ־50 אלף מבקרים יבקרו בחנות בחודשים הקרובים. עד סוף 2008 תפתח סטימצקי, שמפעילה כ־150 סניפים, עוד חמש חנויות בהיקף השקעה כולל של 8 מיליון שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x