סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

יושבים טוב: מסורת של איכות ושירות

חברת 2sit מייצרת פתרונות ישיבה לארגונים וכבר יותר מ-30 שנה היא מהווה מוקד עלייה לרגל למנהלים שמעוניינים לספק לעובדיהם את תנאי העבודה הטובים ביותר

ניב טוסיאנו, מבעלי החברה ודור שני לניהולה, וחיים לוצקר, מנהל הפעילות, שוחחו עמנו על ההיסטוריה של החברה והתפיסה שמובילה את פעילותה הענפה.
ניב, ספר לי על חברת 2sit.
"אנחנו חברת פתרונות ישיבה לחללי עבודה, עם ותק של מעל ל-30 שנות פעילות. יש לנו מפעל ייצור ומחסן גדול וחדשני באזור התעשייה אשקלון, ואנחנו גאים לפרנס עשרות משפחות מדרום הארץ. יש לנו גם אולם תצוגה גדול מול קניון איילון בבני ברק, ושם יושבת הנהלת החברה.
3 צפייה בגלריה
צוות חברת 2sit על רקע המפעל, אזור התעשיה אשקלון
צוות חברת 2sit על רקע המפעל, אזור התעשיה אשקלון
צוות חברת 2sit על רקע המפעל, אזור התעשיה אשקלון
(יונתן בלום)
"2sit מחזיקה מלאי מיידי גדול מאוד של פתרונות ישיבה וכסאות משרדיים מכל הסוגים – מגוון כסאות מחשב ארגונומיים, עשרות דגמים של כסאות מנהלים, כיסאות אורח, כיסאות לחדרי ישיבות, פינות המתנה וכיסאות קפטריה. יש לנו גם מערכות ישיבה לבית ומגוון של פתרונות מקצועיים מיוחדים, כמו כיסאות לכבדי משקל, כיסאות סטודנט למוסדות לימוד ולחדרי הדרכה, כורסאות לבתי חולים, ספסלים למוסדות ציבור ועוד.
"הלקוחות שלנו הם הארגונים הציבוריים הגדולים ביותר בארץ – בתי חולים, תעשיות ביטחוניות וחברות ממשלתיות; אנחנו נותנים שירות גם למיטב החברות הפרטיות – החל בחברות המסורתיות הגדולות במשק, דרך מגזר ההיי-טק ועד לעסקים קטנים. בנוסף לכך מגיעים לתצוגה אנשים פרטיים, שמעוניינים בכיסא ארגונומי מצוין לשולחן המחשב הביתי שלהם".
חיים, מה הופך את 2sit לסיפור הצלחה?
"אני חושב שיש כאן כמה גורמים, אבל החשובים ביותר ביניהם הם הניסיון והאנשים. אנחנו נהנים מניסיון של עשרות שנים בייצור והרכבה של פתרונות ישיבה משרדיים מכל הסוגים והגדלים ובכל רמות המחיר. הניסיון הזה בא לידי ביטוי גם בידע המקצועי הרב שהצטבר וגם בצוות המגובש והמשפחתי שהתהווה אצלנו במרוצת השנים – אנשים מקצועיים שעובדים יחד עשרות שנים ומהווים את עמוד השדרה של החברה.
"זה מקום שאוהבים לעבוד בו, מהמנהלים ועד לעובדי הייצור. אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים, וזה נותן לנו כוח להצליח. בזכות הצוות החזק הזה אנחנו מסוגלים לספק מוצרים בתוך זמן קצר, לקיים בקרת איכות גבוהה ולהעניק ללקוח שירות מהיר, אישי ומקצועי.
"בנוסף לצוות ולניסיון, החדשנות היא אחת מאבני הבניין הבסיסיות ביותר של 2sit. אנחנו מקפידים להתעדכן באופן שוטף במגמות העכשוויות בתחום הישיבה בכנסים בינלאומיים, עומדים בקשר עם יצרנים מכל העולם ובכל שנה מצרפים למותג שלנו דגמים חדשים עם חידושים שונים, שבאים ישר מחזית טכנולוגיות הישיבה בעולם.
"העולם העסקי והארגוני משתנה במהירות, והפתרונות שאנחנו מספקים חייבים לתת את המענה המיטבי לשינויים האלו".
"דוגמה לשינויים שמתרחשים בעולם העבודה ובעקבותיהם יש לחדש את אופן הישיבה אפשר לראות בכיסא העבודה הארגונומי", ממשיך ניב. "פעם כיסא מחשב יועד לישיבה של שעות ספורות ביום. אבל מספר שעות הישיבה גדל עם השנים. היום זה לא חריג שעובדים ישתמשו בכיסא שלהם שבע, שמונה ואפילו יותר מעשר שעות נטו ביום.
"תעשיית ההיי-טק, לדוגמה, מעניקה תגמולים גבוהים לעובדים, ולצד זה דורשת שעות עבודה רבות. כדי להיות רלוונטיים לתעשייה, המוצר שלנו חייב להיות מספיק חזק אבל גם נוח לאדם המשתמש בו, כדי לספק לו פתרון איכותי שישמור על בריאותו לאורך שנים.
3 צפייה בגלריה
מתוך פרויקט הצילום "עובדים ומוצרים". בתמונה – ארתור, מנהל מחלקת המרפדייה, עם שלושה דגמים של כסאות מחשב המיוצרים במפעלי חברת 2sit
מתוך פרויקט הצילום "עובדים ומוצרים". בתמונה – ארתור, מנהל מחלקת המרפדייה, עם שלושה דגמים של כסאות מחשב המיוצרים במפעלי חברת 2sit
מתוך פרויקט הצילום "עובדים ומוצרים". בתמונה – ארתור, מנהל מחלקת המרפדייה, עם שלושה דגמים של כסאות מחשב המיוצרים במפעלי חברת 2sit
(יונתן בלום)
"לצד החדשנות, אנחנו כמובן אוהבים לשמר, לטפח ולשפר דגמים ותיקים רבים – דגמי כיסאות קלאסיים שלעולם לא מתיישנים, המשמשים כפתרונות הבסיס ללא מעט ארגונים שעובדים איתנו שנים רבות ומחפשים את הטוב והמוכר".
ניב, מה הקשר שלכם לבצלאל?
"כחלק מתפיסת החדשנות שלנו, ומתוך רצון לתרום לקהילה, הקמנו שיתוף פעולה עם המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, בראשות ראש החוג ספי חפץ. במסגרת זו חברנו לקורס לעיצוב כיסאות עם המרצה טל גור, ואנחנו עוזרים לחבר את הסטודנטים בקורס לפרקטיקה המקצועית שלנו.
"אנחנו מדריכים את הסטודנטים שמשתתפים בקורס ומעבירים להם ידע של ממש על שוק הכיסאות בישראל. אנחנו גם מקיימים תחרות, שבמסגרתה הסטודנטים מגישים לנו עיצובי כיסאות פרי עבודתם. בסוף הקורס אנחנו מעניקים פרסים כספיים לסטודנטים מצטיינים, שהגישו עיצובים חדשניים ושהתבלטו בתהליך העבודה.
"זה מיזם שאני גאה בו במיוחד, שכן שיתוף הפעולה הזה מגרה לא רק את היצירתיות של הסטודנטים, אלא גם את היצירתיות שלנו, ועוזר לנו להיחשף למוחות צעירים ולחשיבה מקורית ויצירתית בתחום".
3 צפייה בגלריה
מימין: חיים לוצקר, טל גור, ניב טוסיאנו והסטודנטים; משמאל – ראש החוג לעיצוב תעשייתי בבצלאל, ספי חפץ.
מימין: חיים לוצקר, טל גור, ניב טוסיאנו והסטודנטים; משמאל – ראש החוג לעיצוב תעשייתי בבצלאל, ספי חפץ.
מימין: חיים לוצקר, טל גור, ניב טוסיאנו והסטודנטים; משמאל – ראש החוג לעיצוב תעשייתי בבצלאל, ספי חפץ.
(תדהר זגגי)
מהי המגמה הבאה בתחום הישיבה לחללי עבודה?
חיים: "באופן כללי, שוק העבודה בישראל מאופיין ברמת אבטלה נמוכה מאוד וברמת השכלה ורמת התמקצעות גבוהות של העובדים. ברור לכל הארגונים הרציניים שהם חייבים לשים את העובד במרכז, והלכה למעשה להתחרות עליו. גם אנחנו, כיצרנים ויבואנים של כיסאות משרדיים, בהחלט מרגישים את המאפיין הזה בעבודה מול הלקוחות. הארגונים שאנחנו מספקים להם שירות שמים דגש על הרצון לפרגן לעובד ככל האפשר בעיצוב הכיסא, כמובן במסגרת התקציב שהם מקדישים לזה".
ניב: "בהקשר הזה שווה להזכיר תופעה חדשה ומעניינת שאליה נחשפנו לאחרונה. סטארט-אפ מוערך מאוד שלח אלינו מעין 'משלחת חיפוש לבחירת הכיסא המושלם'. המשלחת הורכבה מקבוצת מתכנתים, שנבחרה על ידי ההנהלה כדי לבחור כיסאות לכלל עובדי הסטארט-אפ. הם עשו אצלנו פגישה ארוכה באולם התצוגה, המשיכו לפגישות נוספות אצל מתחרים ובסוף החליטו ללכת על אחד הדגמים שלנו, שכלל את כל המאפיינים שהיו חשובים להם.
"מבחינת הצוות שלנו זאת היתה חוויה מרעננת ומחכימה, שחיברה אותנו עמוק לצרכים הכי מדויקים של לקוחות הקצה שלנו – העובדים עצמם. בהחלט יהיה מעניין לראות אם עוד אנשי רכש בארגונים יחליטו לארגן משלחות חיפוש מהסוג הזה, במקום לבחור בעצמם. אמנם התהליך גוזל משאבים מסוימים, אך הוא נותן ערך מוסף עצום, גם בשל ההתאמה המדויקת של הכיסא וגם בזכות ההכרה של העובדים בכך שהנוחות, הבריאות והרווחה שלהם חשובות למעסיק".
חיים, איך לדעתך אתם שומרים על המוניטין שלכם לאורך זמן?
"בחוויית הלקוח! בזכות שנות העבודה הרבות שלנו והיקפי הייצור הגדולים אנחנו גאים להגיד שבכל יום מאות אלפי ישראלים יושבים על כיסאות מתוצרתנו – או במקומות העבודה שלהם, או בתור אורחים במרחבים ציבוריים שונים בישראל. כל אדם במדינה ישב על המוצרים שלנו במקומות כמו נתב"ג, במגוון מוסדות ממשלתיים, בעיריות, בקופות החולים, בבתי חולים, באוניברסיטאות ובמכללות, בבתי ספר ועוד.
"מגוון רחב כל כך של מקומות שמשתמשים במוצרים שלנו מצריך מאיתנו, מעבר להקפדה על איכות, מקצועיות ונוחות, להעניק תמיד חוויית לקוח מדויקת, בין אם הלקוח הוא איש רכש של ארגון גדול עם אלפי עובדים או אדם פרטי שקונה כיסא אחד.
"חוויית הלקוח מתחילה ברמת השירות והייעוץ במתחם התצוגה הגדול שלנו, נמשכת בזמן הקצר שבו מספקים מוצרים מהמפעל ונגמרת בתוצר שהלקוח מקבל לחלל שלו, כולל אחריות ושירות ללא פשרות במקרה הצורך.
"על שלט גדול בכניסה למפעל שלנו כתוב: 'אצלנו במפעל האדם החשוב ביותר הוא הלקוח'. המשפט הזה יושב עמוק בתודעה של כל אחד מהעובדים שלנו – מפועלי הייצור ועד שרשרת הניהול – ומהווה את הבסיס השורשי והעמוק לשירות שאנחנו נותנים".

חברת sit2 – מרהטים את חלל העבודה שלך
טלפון: 03-6138844
אולם תצוגה: ששת הימים 10 בני ברק (מול קניון איילון, רמת גן)

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות