סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

בשורה למשקיעים - אחרי שכבש את ארצות הברית, זהו ערוץ הרווח שכל המשקיעים הישראלים נוהרים לעברו

בימים אלו, בהם השווקים הפיננסים נמצאים במצב רגיש ובלתי יציב, משקיעים ובעלי הון רבים מחפשים אפיקים בטוחים ויציבים להשקיע את כספם. יצאנו לבדוק ערוץ השקעה חדש, אשר מציע 50% תשואה שנתית - גבוהה יותר ומשתלמת יותר מהשקעה בנדל"ן ובכל אפיק חיסכון פיננסי אלטרנטיבי אחר כגון קרן השתלמות, קופת גמל, ביטוח מנהלים וכו'.

אמזון הינה הקניון הדיגיטלי הכי גדול בשוק כיום, מהחלוצות בתחום המסחר האלקטרוני אשר התחילה את דרכה כחנות מקוונת למכירת ספרים ברשת. בתוך זמן קצר עברה החברה שינויים משמעותיים ויצרה פלטפורמה המאפשרת לכל מוכר להעלות מוצרים, לקבוע עבורם מחיר ולהציע מכירה לכל משתמשי הפלטפורמה. נכון לשנת 2022, קרוב ל40% מהמכירות באינטרנט בארה״ב מתבצעות באמזון. אמזון היא זירת המסחר המקוונת שמבקרים בה הכי הרבה אנשים בארה״ב, כאשר קרוב ל50% מהצרכנים באמזון מבצעים הזמנה לפחות פעם בשבוע.
3 צפייה בגלריה
50% תשואה בשנה בעזרת חנויות אמזון
50% תשואה בשנה בעזרת חנויות אמזון
עד 50% תשואה בשנה בעזרת חנויות אמזון
(FREEPIK)
ודאי שמעתם כבר עשרות פעמים על היתרונות הרבים שיש בפתיחת עסק באמזון, כאשר יותר ויותר אנשים פונים היום לכיוון של פתיחת עסק או חנות באחת מחברות השיווק והמסחר האינטרנטי הגדולות בעולם. המון יתרונות קיימים במהלך זה וחסרון אחד בולט - אם תפתחו חנות באמזון ולא תשקיעו בה כספית ובזמן לימוד ראוי, החנות כמובן לא תצליח.
אך לחסרון העצום הזה, שגורם להרבה משקיעים לוותר מראש על הכניסה לתחום רווחי זה, יש פתרון - חברת פרופיטזון אשר מציעה מגוון מסלולי השקעה אפקטיביים למשקיעים בעלי ניסיון בהשקעות ובעלי הון של 50,000₪ לפחות.
השקעה אקטיבית לפרופיטזון שלא דורשת התעסקות מהמשקיע
בפרופיטזון המשקיעים רוכשים עסק בתוך הזירה הקמעונאית הגדולה בעולם, אשר מנוהל ע"י החברה.
התהליך הוא פשוט - לאחר חתימה על חוזה פורמלי ותשלום דמי כניסה, עובדי החברה מבצעים הרשמה לאמזון, דואגים לפתיחת חברה אמריקאית על שם המשקיע, לרישום החנות באמזון ובדרך כלל תוך חודש בלבד מתחילים לייצר מכירות ודואגים לשלוח את המוצרים ללקוחות הקצה.
החברה מספקת ניהול מלא של החנות, כולל שירות לקוחות, איתור המוצרים הנמכרים וספקי שירות וכן ניהול ספקי הזמנות על ידי 30 עובדים מנוסים מרחבי העולם שהצטרפו במרוצת השנים לצוות המקצועי של החברה.
יצירת המכירות והרווחים בחנות המשקיעים מתבצעת על בסיס אלגוריתם מתקדם שפותח במשך שנים בהשקעה של מאות אלפי דולרים - מערכת אוטומטית המזהה את הפוטנציאל של המוצרים הכי מובילים והכי מבוקשים ומעלה את המוצרים הנבחרים לחנויות המשקיעים.
על פי רוב, המוצרים הנבחרים על ידי האלגוריתם הינם מוצרי נשים וביוטי, המבוקשים מאוד בארץ ובעולם כגון איפור, נעלי עקב, בגדים, מוצרי ביוטי, תוספי תזונה ועוד.
3 צפייה בגלריה
הכסף עובד בשבילך
הכסף עובד בשבילך
הכסף עובד בשבילך
(profitzon)
מקצועיות עם הוכחות בשטח
בעלי פרופיטזון עוסקים בתחום כבר למעלה מ-6 שנים, כאשר התחילו לסחור באמזון בכוחות עצמם ולמדו את כל רזי המסחר. לפני 3 שנים החברה החלה לגייס משקיעים וכיום מנהלת קרוב ל-40 חנויות באמזון עבור לקוחותיה ועוד 20 חנויות חדשות אשר נמצאות בתהליך הקמה.
בין החנויות המנוהלות על ידי החברה ניתן לראות רווחים מרשימים, ביניהם:
- החנות של מוחמד, המניבה 16.66% תשואה בחודש וחצי בלבד עם רווח של כמעט 9000 דולר.
- החנות של גבריאל, אשר הניבה 31.2% תשואה בחודשיים וחצי, עם רווח של 12,100 דולר.
- החנות של רוני, המניבה 9.8% תשואה חודשית עם רווח של 9000 דולר.
- החנות של רונאל ואוראל, אשר הניבה 29.7% תשואה ב3.5 חודשים.
לאחר התשלום הראשוני עבור כל פעולות הבירוקרטיה של פתיחת עסק בארצות הברית והקמת החנות בפועל, המשקיעים נדרשים לשמור על תזרים פעימות הכרחי כדי לייצר מכירות, בהתאם לקצב גדילה,.
כספים שעוברים מאמזון ישירות למשקיע
פרופיטיזון עובדים בשיתוף פעולה עם payoneer, חברה מוכרת וותיקה המאפשרת העברת תשלומים בין עסקים ברחבי העולם באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב והעברות בנקאיות. לחברה יש שלושה מיליון משתמשים ביותר ממאתיים מדינות, והיא מבצעת עסקאות ביותר מ-150 מטבעות. עם לקוחותיה נמנות החברות גוגל, Airbnb ואמזון.
התשלום עבור המכירות בחנויות אמזון מגיע שבועיים לאחר ביצוע המכירה בפועל, כאשר בפני המשקיעים עומדת אפשרות בחירה - האם למשוך את הכסף או להמשיך להשקיע בחנות ולרכוש מוצרים חדשים. כך, למעשה, נוצרת התשואה הגבוהה - ריבית דריבית בזכות קבלת רווחים על רווחים ממכירות קודמות.
3 צפייה בגלריה
חברת פרופיטזון, מציעה מגוון מסלולי השקעה אפקטיביים
חברת פרופיטזון, מציעה מגוון מסלולי השקעה אפקטיביים
חברת פרופיטזון, מציעה מגוון מסלולי השקעה אפקטיביים
(profitzon)
מודל רווחים וחבילות מסחר מגוונות
החברה מציעה למשקיעים מספר חבילות השקעה, המאפשרות הקמת מספר חנויות בדרגות ותק שונות עם דרגות השקעה שונות החל מ-12000 דולר ועד 50% תשואה שנתית ממוצעת.
החברה נמצאת במעקב תמידי אחר ההכנסות וההוצאות של חנויות המשקיעים, הצוות של פרופיטזון מבצע שיחות זום מדי שבוע עם בעלי החנויות ומעניקים ליווי מקצועי, אישי וצמוד לאורך כל הדרך עד הפסקת המסחר או מכירת הנכס הדיגיטלי של המשקיע, להחלטתו.
לסיכום, מדובר באפיק השקעה המייצר עבור המשקיעים עסק יציב ומוכח, נכס אמיתי בשוק חדש וייחודי שמייצר תשואות לא נתפסות, כאשר העסק (החנות באמזון) ניתנת למכירה בכל עת, הזדמנות להחזר השקעה קצר, אשר אינו מצריך ידע מוקדם או לימוד מקיף, והיתרון הבולט ביותר הוא שבירת משוואת ״זמן שווה כסף״, אשר נותנת למשקיעים את ההזדמנות להיות בעלים של עסק שעובד עבורם כאשר הם לא צריכים להשקיע מהזמן הפרטי שלהם לתפעולו.
לקביעת פגישת זום לצורך בחינת ההשקעה וצפייה בתוצאות אמיתיות של לקוחות בשטח חייגו לטלפון שמספרו 055-727-6621, שלחו הודעת וואטסאפ, בקרו באתר או שלחו הודעה למייל: support@profitzon.co.il

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות