סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

ניקיון בית חדש- כניסה נעימה לחלל הפרטי שלך

עברתם לדירה חדשה לבד או עם בן/ בת הזוג, חתמתם כבר על החוזה וכל מה שנשאר זה רק להעביר רהיטים, אבל אז גיליתם שהקבלן השאיר את הדירה מלוכלכת ואתם אובדי עצות כיצד לנקות את האבק שנדבק למרצפות? בשביל זה אנחנו כאן. הכנו לכם מדריך מפורט על ניקיון בית חדש שמסביר לכם מא' ועד ת' מה עליכם לעשות.

למה כדאי להתחיל בפוליש?
ניקיון של דירה חדשה, שונה מניקיון של עוזרות בית. הניקיון יסודי יותר וכולל בין היתר שימוש בפוליש. פוליש זו פעולה שנועדה להבריק מרצפות כמו שיש, אבן ובטון באמצעות קרצוף ונקיון יסודי. להשלמת הפעולה מבריקים את המרצפות עם חומרי הברקה ייעודיים על ידי מכונת פוליש מיוחדת ומקצועית.
מעבר לכך, במהלך השנים המרצפות נשרטות בשל שימוש יומיומי או פגיעה משיפוץ, מתלכלכות ומתמלאות בכתמים ממוצרי מזון (כגון לימון שעלול להשאיר כתם) או בשל שימוש בחומרי ניקיון לא ייעודיים. לכן ההמלצה היא לבצע את הפוליש אחת ל5 שנים. כדאי לדעת שההברקה מתבצעת על ידי חומרי פוליש ווקס שיחסית אינם יקרים ושימור ההברקה כל פרק זמן נתון נוח לכיס.
ישנן מגוון פעולות ושיטות חדישות ומתקדמות לביצוע עבודות הפוליש. לדוגמה, ישנן פעולות המחממות את המרצפות ומסייעות לחומרי ההברקה לחדור לתוך השיש או האבן ומעצימות את פעולת ההברקה. בנוסף, ישנם חומרי הברקה המייצרים שכבת הגנה על גבי החלק העליון של המרצפת או האריחים ומשמרים את ההברקה לאורך זמן.
קיימים שני סוגים של פוליש- קריסטל או ווקס. הראשון, הוא חומר חומצי שמחזיק זמן רב יותר, חודר לתוך האבן ומקנה מראה של ברק טבעי. החומר השני הוא שומני המייצר שכבה עדינה מעל האריח ולא בהכרח מצליח לחדור לתוך האבן ועל כן פחות עמיד. עם זאת, הוא זול יותר ולעיתים מועדף לפי צרכי הלקוח. לכן, חשוב לדעת שהמחיר לפוליש נקבע לפי מספר פרמטרים- סוג המרצפות, גודל המשטח וסוג העבודה. ייתכן כי עבודה עם פוליש קריסטל ל-30 מטר תהיה במחיר זהה לעבודה עם פוליש ווקס ל-60 מטר.
1 צפייה בגלריה
ניקיון בית חדש- כניסה נעימה לחלל הפרטי שלך
ניקיון בית חדש- כניסה נעימה לחלל הפרטי שלך
ניקיון בית חדש- כניסה נעימה לחלל הפרטי שלך
(FREEPIK)
אילו דברים נוספים כלולים בניקיון?
ניקיון בית חדש לא כולל רק מרצפות, אלא גם ארונות, חלונות וכדומה. במהלך ביצוע ניקוי הבית, מסירים אבק מארונות המטבח, השירותים והבגדים. תחילה שואבים את החללים ולאחר מכן משתמשים במטלית לחה לניגוב האזורים ולבסוף מנגבים עם מטלית יבשה.
בחדרים רטובים כגון חדרי שירותים ואמבטיה, חשוב להקפיד על ניקוי קירות החרסינה בצורה מקצועית על ידי מסירי שומן. ראשית, מגרדים את החרסינה על ידי שפכטל על מנת להסיר לכלוך יבש, לאחר מכן מתיזים את מסירי השומן, ממתינים מספר דקות ולבסוף מקרצפים באופן יסודי בעזרת כריות ניקוי. בכדי שהאסלה תהיה נקייה ומבריקה, מוציאים את המים מתוכה, שופכים חומצת מלח 30% ומשרים כ-30 דקות. חשוב לדעת שהשימוש בחומצת מלח מסוכנת ועלולה לגרום נזק לקירות החרסינה, ולכן הניקיון נעשה באופן קפדני וזהיר.
בנוסף, מנקים ומחטאים ביסודיות את חלונות הבית על ידי פירוק התריסים והחלונות, שאיבת המסילות, שטיפה וניגוב במטליות לחות ויבשות והחזרת החלונות למקומן. בחלונות שהגישה אליהן מוגבלת, ניתן להשתמש במגב חלונות מקצועי, עם מוט ארוך וספוג המיועד לקרצוף. במידה ויש מרפסת, מנקים גם אותה בצורה התואמת לסוגי המרצפות והחלונות.
למה כדאי לבחור בחברת ניקיון מקצועית?
ישנם סוגי לכלוך שלא תמיד נצליח להוריד עם חומרי הניקיון שבסופר. בין אם זה כתמים קשים או אבק שנדבק ויוצר שכבה כהה בארון. השימוש במגוון חומרים ושילובם יכול ליצור אינטרקציות כימיות שחשוב שמבצע הניקיון יהיה מודע אליהן. ניקוי בחומרים אלה ללא ידע, עלול ליצור כתמים על האריחים או הארונות באופן שלא ניתן יהיה להסירן ואף יפגע בשלמותן. לכן, בחירה בחברת ניקיון מנוסה ומקצועית תשאיר את המלאכה הקשה למומחים ותפתור אתכם מכאבי ראש ולחץ.
מעבר לכך, על מנת לבצע פוליש יש להשתמש במכונה ייעודית כפי שציינו. כמובן שניתן להשכיר את המכונה, אך יש לדעת כיצד נכון להשתמש בה, באופן שיפזר את חומר הפוליש בצורה מיטבית תוך החדרתו למרצפות. בשל הסיבות הללו, אנו ממליצים לפנות לחברת ניקיון אמינה ושירותית שתקל עליכם את המעבר לדירה החדשה.
אתר דוקטור פוליש : https://www.cln.co.il

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות